Actul intai

16 3 0
                                    


    Ea era la doua mese si vrei trei cuvinte departare de a ne cunoaste.Zambea subtil cu privirea in jos. jucanduse cu suvitele ei cu tendinte de blond.

   Povestea mea incepe cu o ea,cat de nepotrivit ar fi sa fie si un el.Asa ca apar eu.Eu ascultam muzica din local si eram hipnotizat de ea.Stateam intors intro parte sa par un artist ce contempleaza ceva,orice cat de chliseic si stupid nu observa ca o observ.

Era cu o prietena,eu cu o ceasca de cafea.Buzele ei se miscau lent zambind parca pe ritmul muzici lente din local.Eu tot cu cafeaua.Am gustat maestos din cafea, am aprins o tigara in speranat ca as putea parea ocupat.Ochii ei verzi priveau euforici ce nu trebuia,voiam sa fiu eu motivul zambetului ei.

-Ce cafea amara!

M-am gandit eu in timp ce am tusit o rafala de boli pe nume ''ocar''.Sa uitat inspre mine cand am tusit si m-am strambat de la cafea,defapt cred ca sa uitat tot localul la mine si oameni de pe strada.E un inceput bun.Am lasat tigara sa se fumeze singura in scumiera.Era momentul sa plec cu tot cu cafeaua ce imi statea in gat si cu o privire strambat,subtil m-am lovit intentionat de usa de la iesire ,poate urma sa ma observe. Nu s-a intamplat.

M-am plimbat cateva ore prin oras si m-am pierdut. Doar drumul de acasa pana la local cateodata si invers le stiam.Pe dimineata am ajuns acasa cu ajutorul instinctului si a-l unui taxi.Ah perna si patul meu............. 


WeekendulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum