Vantul dulce de Decembrie batea prin pantaloni uzi pe jumatate de la apa de pe gresie.Merita inca ma tinea de mana.
-Esti tare simpatic.
Imi spunea ea,punandumi esarfa dupa gat.
-N-ai ceva si pentru pantaloni?
Ii raspund inspirat.A ras.Am zambit si eu mandru de gluma si am invitato sa ne plimbam.A acceptat aratandumi cheile de la masina, nici nu i-am aratat unde mi-am parcat bicicleta.Era mai romantica decat maine.
-Ti s-au uscat pantaloni?Ma intreaba razand.
-Da!Am raspuns confuz, ne amintindumi ce sa intamplat exact ,si sperand ca balta din baie sa fie devina.
-Ai radio?Am spus eu aratand spre radio.
Am vrut sa imi trag o palma.A pus muzica.Mi-am tras capul si m-am sprijinit de ea.M-am trezit si am constientizat ca am fost abandonat foarte suptil si fara resentimente.
-Ce esti tu ?
Strigand de jos dintr-o balta sub privirile ingrozite ale unui trecator.Portofelul?Undei portofelul?Si intorcanduma vad un boschetar langa mine numarandumi bani .
-Ce naiba faci ?Strig eu.
-Nu in fiecare seara mi se intampla una ca asta.
Eram de acord cu el in privinta asta dar nu am vrut sa fiu jefuit sentimental si material in aceasi seara.Am incercat sa fug.Mi-am luat o gura de metal peste cap.Am cazut inapoi in balta,liniste,barna de metal, rezolante,contuzie cerebrala.
Ce weekend,aud vocea unui doctor cu fata de veceu public plictisit de viata care mi-a pus o siringa in mana.Era duminica ajunsem in spital,spuneau ei de la prea mult alcool ,eu cred ca a contribuit si barna de metal.Nu stiu cine ma scos din balta si cum a facut soarta sa dea si o masina peste mine.Si da ,ce weekend.
SFARSIT!
CITEȘTI
Weekendul
HumorPovestea e scrisa din prespectiva unui baiat .El va avea un weekend oare cum frumos.