Actul al doilea

9 2 0
                                    

     Alarma mea era tot mai incantatoare cu fiecare dimineata care trecea.Mai ales ca era dupa-amiaza.Sambata 5 apeluri nepreluate ''-Alo Stefan ,hai la oras sa bem o bere!''

Bere?!Nu mai beau bere.9 P.M. ,acelasi local sa beau bere.Stateam cu prieteni mei la masa si ii ascultam pe toti cum isi povestesc reusitele ,si legat de acest capitol eu taceam.Ma gandeam la ea.Poate o sa apara aici,in acelasi local.

Au trecut doua ore si 2l de bere,urmatoarea oprire,taramul fagaduintei sau cum ii mai spunem noi muritori toaleta,buda.Cu putin sprijin cu tot cea ce se poate intampla, multe rugaciuni si tentative de a si crede in ele ,am reusit sa ajung dupa ce am inconjurat localul de trei ori am reusit chiar sa trag apa!

Incercam sa ma spal pe maini in holul bai.Atunci sa intamplat .Ea a intrat pe usa din baie uitanduse fortat,parca in alta parte.Nu ca ar fi avut un motiv anume avand in vedere ca un om rupt in gura de beat(eu) cu corpul rezemat pe nimic la 40 de grade mai exact si cu slitul desfacut ma uitam la ea.

Dintr-o miscare romantica am alunecat cu amandoua mainile incercand sa imi inchid fermuarul de la pantaloni in aer cu dorinta de nu a composta pereti,ragaind lent cu gratia unui elefant si cu puterea unui barot am concentrat pana la intalnirea nasului meu cu podeaua.

-Esti bine?

Ma intreba politicuasa cu zambetul de nu imi pasa si trecand cu un picor peste mine verfificandusi machiajul in oglinda.

-Tu!

Am exprimat eu cu capul in spre podea .

-Mai bine decat machiajul tau !

Si am ras satisfacut cu capul inspre podea inca pana la al treilea hohot cand era sa vomit .

-Eu ?Zambi.

Am adoptat o pozitie cat de cat confortabila pe gresia bai avand in vedere ca nu as fi reusit sa ma ridic.Ea se uita zambind la mine aranjandusi parul.

-Finte supuse a rimelului!

Declaram eu in acea pozitie de fotosoti.

-Voi femeile va credeti......!

Nu am reusit sa termin propozitea ma temeam sa nu vomit pe pantofi ei.Am preferat sa raman misterios.Cred ca ii era mila.Voind sa demonstre sa am control aspupra situatiei am incercat sa ma ridic.Am incercat.

-Hai.Sopti ea.

Ma ridic.Imposibil.


WeekendulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum