Selena- Probudila jsem se na zvonění u dveří tak jsem vztala z postele a vzala si na sebe župan kterej jsme měla položenej přes židly a šla otevřít "Sell už to víš?" Řekla Ariana a šla dovnitř "Ariana je moje nejlepší kamarádka od dětsví "co?" Řekla jsem a šla si dělat kafe "Bieber je zpátky" řekla Ariana a sedla si ke stolů "tak je zpátky Arii,já a Justin mám vlastní životy on je šťastnej se svojí holkou a já sem šťastná" řekla jsem a zalila si kafe "dneska je to předávání cen co, když tam bude?" Řekla Ariana a koukala na mě "tak tam bude je mi to jedno" řekla jsem a sedla si na proti Arianě...
"Seleno dělej nebo přijedem pozdě" volala na mě ze zdola Ariana "už jdu" zavolala jsem zpátky a ještě naposledy se na sebe koukla do zrcadla a šla jsem "vypadáš skvěle" řekla Ariana a usmála se"ty taky" řekla jsem a taky se usmála a šli jsme k naší limuzíně která nás odveze na místo,musím říct že jsem celkem nervózní jestli tam potkám Justina s Hailey tak se určitě rozbrečim ano ja Justin furt miluju sice mě podvedl s Hailey ale furt ho miluju a vždycky budu...
Přijeli jsme na místo a šli jsme po červeným koberci kde si nás všichni fotili vešli jsme s Arianou dovnitř a já se rozhlídla a viděla Justina,Hailey a Jazmyn "v pohodě?" Zeptala se Ariana "naprosto" řekla jsem a koukla se na Arianou a usmála se "Sell" slyšela jsem jak na mě někdo volá podle hlasu jsem poznala že je to Jazmyn tak jsem se otočila a za mnou běžela Jazmyn "ahoj" řekla jsem a objala jí " Jaxon se na tebe furt ptá moc nám chybíš" řekla Jazmyn a objala mě "taky mi moc chybíte" řekla jsem a dala jí pusu do vlasu "Jazmyn pojď musíme jít a vám se moc omlouvám" řekl hlas za mno byl to Justin toho poznám vždycky tak jsem si stoupla a otčila se na něj byla s nim i Hailey "Seleno" řekl Justin a objal mě "tak rád tě zase vidim" řekl a odtáhl se ode mě "já tebe taky" řekla jsem a usmála se "Sell už to začíná pojď si sednout" řekla Ariana která stála vedle mě "musim jít ahoj" řekla jsem a otočila se na odchod ale zastavila mě Jazmyn "příjdeš zejtra za mnou a Jaxonem?" zeptala se Jazmyn "příjdu a půjdem ven" řekla jsem a usmála se a odešla si sednout na svoje místo...
Je to moje uplně první story tak snad se bude líbit:)
ČTEŠ
Love Will Remember
RomanceUž spolu byli ale on jí podvedl tak se rozešli.. On odjel s Hailey na tour a po 2 rokách se vrátil a zase se Selenou potakli jak to všechno bude dál? Budou spolu nebo ne?