Selena- Probudila jsem se na zvonění mého budíku hned jsem ho vypla a a sedla si na postel dneska jdu s Niallem a Arianou na snídani potom mám koncert a potom jedem k vodě...
Vylezla jsem z postele a šla si vyndat čistý spodní prádlo ještě jsem si ze skříně vyndala černý shortky a černý tílko a šla do koupelny...
Přijela jsem před Starbuck kde na mě už čekal Niall a Ariana vylezla jsem z auta a hned se kolem mě objevili novináři jenom jsem si povzdychla a ignorovala je "ahoj" řekla jsem a objala se s nima "ahoj" řekli oba sborově a šli jsme do Starbucku...
Už jsme měli objednán,objednali jsme si všichni to stejný Latte a k tomu donuty "jak bylo včera s Justinem?" Zeptala se Ariana "niják" řekla jsem a mykla rameny "jo fakt?" Řekl zase Niall a ukázal mi na mobilu fotku kde jsem já a Justin a líbeme se "sakra" řekla jsem a vzala jsem mu mobil a četla si co tam je napsaný
Že by návrat slavného páru Justina Bieber a Seleny Gomez? Včera Justin a Selena byli venku s jeho sourozenci potom děti dali domů a Justin doprovodil Selenu domů a tam se začali líbat co na to asi řekne Justina přítelkyně Hailey?
Vrátila jsem Niallovy mobil a koukala před sebe "hele" řekla Ariana a ukázala za mě tak jsem se otočila byla tam Hailey a Justin a drželi se za ruce rychle jsem se otočila zpátky a sklopila hlavu "Seleno můžeš?" Řekl hlas za mnou tak jsem se zvedla a otočila se stál tam Justin a Hailey "hele Sell,Justin mi řekl že to byl omyl a že se to už nebude opakovat tak mohli by jsme na to zapomenout?" Řekla Hailey a já se koukla na Justina a on na mě "jo chci na to zapomenout byla to velká chyba" řekla jsem a usmála se "Sell je čas" řekl Niall "promiň musím jít" řekla jsem a odešla jsem s Niallem a Arianou za sebou rychle pryč....
Do zpívala jsem poslední písničku a rozloučila se s fanouškama a šla pryč "byla jsi dokonalá jako vždy" řekla Ariana a objala mě "děkuju" řekla jsem a odtáhla se od ní "prosim tě Seleno,Bieber ti furt volá už to vem" řekl Niall a podal mi mobil jenom jsem se usmála a vytočila Justina číslo a šla do šatny
Selena- Co je?
Justin- Jsi naštvaná? Ale ty jsi chtěla dělat že se to nikdy nestalo
Selena- Nejsem ale měla jsem koncert,ano taky se nic nestalo
Justin- Potřebuju tě vidět
Selena- Nejde to zachvíli odjíždim na tejden pryč
Justin- Kam?
Selena- K vodě
Justin- Kam přesně?
Selena- Tam kde jsme se poznali
Justin- Přijedu za tebou
Selena- Ne,musim jít čauNež Justin stihl něco říct tak jsem to típla musim na něj bejt aspoň trochu zlá aby si myslel že už ho nemiluju...
"Sme tady" řekne Niall a zastaví u chatek každej budem mít vlastní chatku já jí mám vedle Ariany, vystoupila jsem z auta a z kufru si vyndala věci a šla do svý chatky....
Položila jsem tašku vedle postele a sedla si na postel a myslela na Justin jako celou cestu sem *nemysli na něj,on tě už nemiluje kdyby tě miloval tak se s Hailey rozejde a vrátí se k tobě* řekla jsem si pro sebe a povzdychla si.....
ČTEŠ
Love Will Remember
RomanceUž spolu byli ale on jí podvedl tak se rozešli.. On odjel s Hailey na tour a po 2 rokách se vrátil a zase se Selenou potakli jak to všechno bude dál? Budou spolu nebo ne?