Som Amy mám 16 rokov a bývam s mojou sesternicou Mimou (23rokov) a jej synom Ľubošom (2rokov). Rodičia mi zomreli pri autonehode a Mima si ma zobrala. Som jej za to veľmi vdačná. Oná ma veľký dom takže ona ma izbu hore aj s Ľubkom a ja dole.
****
Píp...Píp....Zazvonil mi mobil na znak, že mi niekto píše. Vstala som z postele a išla som sa pozriet kto píše. Prišla mi žiadost na skype od nejakého Mira (17 rokov). Len tak som mu potvrdila. O pár minút mi napísal: ,,Ahoj."
Odpisala som mu. Písali sme si celú noc a spoznávali sme sa.
Na druhý deň ráno prišla ku mne Mima aby som sa išla naranajkovať.****
Poobede mi Mima dala Ľubka na starosť aby mohla ist na vianočni nákup. Kedže som bola unavená a Ľubko ešte nespal. Tak som ho dala spať a ja som si ľahla tieš.
Ale po pár sekundách mi napísal Miro. Písali sme si týžden, keď mi napísal:Miro: si fajn dievča...ale nepáčiš sa mi. Ale si super kamoška :*
Ked som si to prečítala bola som rada, ale on sa mi páčil. A nebol ani o veľa starší no len problém bol, že býva daleko.
Amy: aj ty si super :) a tieš nesi môj typ ;)
Musela som zaklamať. Keď sme si písali tak Mira napadlo, že sa chce zo mnou stretnuť. Prečo nie? Dohodli sme sa, že príde 22.decembra. Vtedy má prist ku babke na vianoce. Jeho babka býva v meste kde ja chodím do školy a dozvedela som sa, že býva oproti mojej školy.
22.decembra
Vyšla som zo školy a pred školou ma čakal čiernovlasý chlapec s hnedími očami. Prišla som k nemu a objal ma. Miro povedal, že by sme sa mohli prejsť. Prechadzali sme sa 2 hodiny a aj sme sa rozpravali o buducnosti. Po dvoch hodinach som mu povedala, že už musím ísť domov. Miro povedal, že by rád ešte chcel byt so mnou či by mohol íst so mnou. Súhlasila som. Prišli sme na zástavku a čakali sme na autobus.
****Doma
Prišli sme ku mne. Rozhodli sme sa, že si pustime na notebooku film. Sadli sme si na postel a pozerali sme. Po pol hodine som zaspala pri Mirovi a objala som ho. Ked skončila film Miro vypol notebook a ľahol si ki mne a zaspal.Ráno
Zobudila som sa pri Mirovi. On už bol hore a pozeral som sa na mňa.,,Ja som idiot."povedal po chvíli.
,,Prečo?"opytala som sa.
,,Ja som ti písal, že ťa nechcem a, že sa mi nepáčiš a teraz ta nedokažem pustit."silno ma objal a pobozkal.
,,Milujem ťa."potichučky som mu povedala.
,,Ale nie tak ako ja teba."odpovedal a znova ma pobozkal.
Koniec.