M...da.Buna,eu sunt Clara si am 21 de ani,locuiesc in Londra unde trebuia sa fac facultatea,dar nu am avut destui bani si m-am apucat de jobul acesta oribil ,,PROSTITUTIA,,.Nu sunt mandra de ce fac,dar primesc foarte mult si mai am nevoie de doua sedinte a cata 5.000 de € si apoi ma las de acest job si incep facultatea.
Parintii mei sunt in Romania unde m-am nascut si eu,dar pacat ca nu au putut fi langa mine,altfel nu mai ajungeam la jobul asta murdar.Parintii mei cred ca eu strang bani luncrand pentru GG&HH,este o companie de modeling,unde mi-am dorit mereu sa ajung.Arat bine, dar nu am avut posibilitatea financiara,iar parintii mei mi-au spus sa ma descurc,dar ei imi trimit 1.000 de euro pe luna.Banii de la ei si bani stransi murdar,voi reusi sa incep facultatea de modeling,unde dupa voi da la GG&HH.
Sunt blonda,ochi albastri si inalta.De la prima vedere nici nu ai zice ce job am dar na (poza cu Clara in media).
INCEPUTDupa ce am semnat ogramada de contracte dă buzna pe usa din biroul meu un baiat inalt cu ochii negri,parul satent deschis si binefacut.
-Buna,te platezc cu 20.000€ daca stai cu mine o luna intreaga!spune tipul.
-S-a facut! Spun eu si arunc toate hartiile la gunoi pe care le-am semnat mai de vreme deoarece acolo erau toate cerintele de la clientii mei si cu banii astia pot face facultatea si imi mai raman pentru mall
-De cand incep? Zic eu.
-De azi,de acum!zice el.
Ma aprobii de el si ii zic la ureche:
-Pantalonii jos. Zic eu,iar el executa exact ce am spus.Ma duc in spatele lui si ii musc gatul apoi ling usor. Ma duc in fata lui si vad ca barbatia lui este deja ca un turn electric deci va fi usor de manipulat!
-Aham...Clara Williamss incantata.Spun eu si intind mana politicos.
-Justin,Justin Whaterson,incantat asemenea...
Ce nume minunat asa ca el ,,ce tot spui acolo Clara,este clientul tau,nimica mai mult decat sex,,.Cred ca acuma subconstientul meu vorbeste si ii dau dreptate.Pe sub madularul lui si trubul.lui binefacut nu e nimica decat sex. Trebuie sa nu ma mai gandesc la prosti
-Cu ce te servesc? Spun eu si imi desprind mana mea de mana lui.
-Cu nimica,eu ma gandeam ca vi cu mine sa iti arat viitoarea ta casa timp de o luna :),zice el si zambeste.
-Deacord,abia astept sa vad! Zic eu si imi iau cheile pentru a inchide usa.
Ma baga intr-un Audi A6 negru si tapiteria din piele de o culoare maronie,este curat si miroase a pastile frumos-mirositoare pentru masina.
-Stai cu parintii tai in aceasta casa ? Spun eu rupand linistea.
-Stau singur, de la varsta de 17 ani,cu gandul sa incep facultatea de modeling,spune el si schimba subiectul tot odata se inroseste.
-De ce te-ai rusinat,zic eu si rad,si eu vreau sa dau la acea facultate de modeling,de aceea am jobul asta murdar,dar e singurul job in care se castiga bine pentru a strange bani pentru ea.Dupa vreau sa dau la GG&HH,spun eu si pe fata lui apare un zambet imens si spune:
-Cred ca intri si fara facultate,zice el si iara se inroseste.
-Sa inteleg ca esti timid nu? Zic si imi pun mana la gura ,,Ce e cu tine Clara,nu te intereseaza daca e sau nu timid,tu vrei doar banii,,. Iara constiinta imi vorbeste,dar el e altfel,pur si simplu incep sa cred ca in baiatul asta pot avea incredere ,,Ai inebunit Clara,nu te poti indragosti de el,e doar un baiat care vrea doar adventuri,,Oh mai taci constiinta proasta,dar poate are dreptate...poate ma insel.
-Aloo,trezirea Clara,am.ajuns!
-Se pare ca am adormit,spun eu,Ahh,casc si ies din masina.
Are o casa imemsa,are 3 etaje si la parter are o bucatarie cu masa a cate 8 locuri,un living cu o canapea mare de culoare alba si doua canepele mai mici si o plazma care este bahata in perete cumva si cand inchizi televizorul ,el se baga in spate si peretele se inchide,super tare! La etajul unu are 5 camere si 5 bai in fiecare baie, la etajul doi are o camera imensa unde se afla un semineu imens si un covor pufos cu o masuta mai.micuta in mijloc care se face mai mare,iar la etajul 3 are un hol unde mai are 2 camere cu 2 bai la fiecare si usa din capatul holului unde a sarit peste ea nevrand sa mi-o arate.
-Ce parere ai? Zice el timp ce coboram pe scari.
-Uimi...nu apucam sa termin de vorbit,ca Justin ma saruta masional lipindu-ma de perete si am ajuns in living,ma tranteste pe canepea si se urca peste mine, si ma saruta pe gat,imi ds bluza jos si dintr-o data raman doar in lenjerie.Ma musca apoi saruta si ajunge si el in boxerii lui albi:
-Esti expetrt in asa ceva? Spun eu printre gemete de placere.
-Am mai facut de cateva ori,dar cu tine va fi altfel,voi da tot.
Ramanem amandoi goi si neajutorati,ma saruta peabdomen pana ajunge la punctul G ,cel mai excitant.Intra in mine usor,usor si mareste ritmul,iar eu de repetate ori ii gem numele si vad ca gemetele mele il excita al naibi de tare. Se termina in mine si ma termin si eu,dar inainte,pentru a nu avea surprize neplacute,nu ca un copil ar fi ceva rau dar eu vreau cu persoana potrivita si simt ca el este si il cunosc de 1 zi,iau anticonceptionalele si ma bag langa Justin,stau si ma gandesc,cum de Justin vrea o luna.Adorm si eu odata cu Justin in caldura.Hei hei,sunt A....A si aceasta este cartea pe care o voi face,fiecare capitol va avea 1000 de cuvinte,fara descrierea de la final(adica asta de jos care o scriu acuma :) )
Sper sa va placa XOXO
CITEȘTI
Zdrobita Emotional
RomancePe langa faptul ca e prostituata,ajunge sa se indragosteasca de un baiat care ii schimba viata total. Citit-o,e gratis :)