Prima palma

38 2 0
                                    

Sorele izbitor de luminos astazi,pe langa faptul ca e 19 decembrie,ma dau jos din pat fara sa il trezesc pe Justin si ma imbrac cu o camasa de-al lui.Ma duc in bucataria imensa si ma pun sa fac frumoasele si gustoasele mele VAFE.Intr-un final se trezeste si el,la ţanc pentru a manca faimoasele Vafe.
-Ce avem noi aici? Zice el si se pune la masa!
-Buna dimineata si tie! Zic eu ironic!
-Dar ce camasa avem noi! Zice el si imi face semn sa ma asez in poala lui.
Dupa ce mancam,adica dupa ce ma manjeste cu mancarea i- am zis sa mergem pana la mine sa imi iau haine.
-Mergem la mall,iti iei si ceva de club. Zice el
-Bine daca insisti,nu ca nu as avea dar e okay!zic si zambesc pervers.
Ma imbrac cu o pereche de egari si o bluza neagra si tenesi de ieri.Ciudat este ca el are haine de fete.In fine.
Ajungem la mall unde sunt mii si mii de magazine de unde imi pot alege niste haine.Justin imi da 2.000 de lei si a zis ca daca nu imi ajung,sa ii mai cer ca el ma asteapta in masina...ăsta chiar nu are ce face cu banii.Imi iau 5 rochii de seara si 3 de zi 9 perechi de tenesi,5 perechi de pantofi 4 perechi de egari 12 tricouri si 6 bluze,3 perechi de pijamale, 10 costume (bikini si sutiene) si 9 perechi de blugi si mi-a mai ramas 20 de lei dincare mi-am luat 3 costume sexy si tot mai am 1 leu si de el mi-am luat o cafea de la tonomat.Am iesit afara si ma indreptam catre masina unde Justin cu o fata se pupau...oh nu,simteam cum o lacrima se scurge pe obrazul meu rece ,,De ce plangi prosto,doar intre tine si el nu e nimica decat aventuri si atat,,.Iarasi constientul meu vorbeste si as vrea sa il omor dar de tura asta are dreptate.Justin imi simte prezenta si o impinge pe fata. Faţa mea se schimba in bine ca sa nu observe.Am tras aer in piept si m-am indreptat catre masina.
-Cam multe haine!zice el si ma ajuta sa bag pungile cu haine in masina.
-Asa si ce! Zic eu si ma bag in masina.
Porneste masina si pe la jumatatea drumului zice:
-In legatura cu faza de la mall,eu...nu apuca sa termine ca eu zic.
- Nu e nimica,oricum nu e nimica intre noi decat sex.
Nu mai zice nimica si ajungem acasa unde mananc ceva si ma schimb intr- o pereche de egari si un tricou si ma bag in pat,cand vad ca pe facebook am o gramada de mesaje de la clientii mei

,,unde dracu esti cand am nevoie de tine,,

,,Ce faci pisi,100 de euro pentru o noapte,, Hello,,

,,Ce p***a matii faci,am nevoie de tine,,

ETC :) (ultima a fost amuzanta :)))) )

Le raspund ca sunt in concediu si inchid telefonul.Intra peste mine Justin si se lasa peste mine,ma saruta dar eu nu ii raspund asa ca ma plesneste si se da jos de ma mine,iar eu fug la usa de la intrare si ies.Noroc ca inca nu am apucat sa la telefonul din mana,asa ca sun la un taxi (scuzati ca am scris asa,am uitat :)). A venit si destinatia a fost acasa.Mi-am luat cheile desub pres si am intrat in casa.Mi-am aruncat telefonul pe masa si am fugit la baie unde mi-am dat frau liber lacrimilor ce curgeau siroaie pe obrazul meu fierbinte de la palma.

Justin POV (povesteste)

Ce am facut,of,uite in ce ma transforma fata asta,ma simt atras de ea fizic cat si moral,o iubest,de mult am vrut sa fiu cu ea,din liceu,pe mine ma cheama Gabriel Hederich,sunt proprietarul firmei de modeling GG&HH,mi-am schimbat numele din cauza ca daca m-ar cunoaste nu ar vrea sa fie cu mine,oh,de ar sti,inca nu pot sa ii zic.
Ma duc la masina si merg la ea acasa,unde se aude o spartura si fug repede la usa.

Clara POV

Il urasc,pur si simplu,adica eu simt ceva pentru el,ma privesc in oglinda,nu merit sa traiesc.Dau cu pumnul in oglinda,iar mana mea zvacneste intr-o balta de sange . Aud cum usa se deschide buzna si nu mai vad nimica in fata ochilor,totul se incetoseaza si cad pe jos.
Ma trezesc intr-o sala de spital si prima persoana pe care o vad este Justin.Asistenta pleaca si ea si vad caum un tub plin de sange pleaca dintr-o punga cu sange,in mana mea.

-Ai pierdut mult sange,zice el
-Mai bine muream,zic eu si ma intorc pe cealalta parte a patului.
-Cat timp ma vei trata asa? Zice el si se aseaza pe scaun. Vreau sa iti zic ceva,spune si se apropie de mine. Eu sunt Gabriel Hederich,cel ce detine GG&HH.
-Nu te cred,dovedeste!zic eu
-Bine,numai sa iesi din spital.
-Bine...
-Si mai am saiti zic ceva,nu cred ca ma mai ti minte din liceu,adica eu eram tocilarul...eu te plac Clara si nu numa.Eu te iubesc si te-am cautat dupa evolutia mea de stil,din cauza ca ma batjocoreau pe silul de haine decente pe care le purtam,mi-am deschis aceasta companie.
-Gabriel,Gabriel da! Gata stiu!
-Si te plac Clara,te iubesc,nu am vrut sa iti spun ca sa nu ma tratezi cu indiferenta.
-Si eu te iubesc,Gabriel! Spun eu si ma ridic in sezut.
-Asta inseamna ca...,zice el
-Asta inseamna ca da,ca sunt cu tine.zic eu,iar el se apropie de mine si ma saruta pasional si eu ii raspund.
-Nu aici nebunule,zic eh zi il imping
-Ok,te iubesc!
-Si eu pe tine!

O mie de cuvinte si de tura asta si repet ca doar povestea are 1000 de cuvinte.
Va pup si sper sa va placa si al doilea capitol :)
XOXO

Zdrobita EmotionalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum