An nou fericit!

5 1 0
                                    

Dupa cateva zile
Hei hei...a trecut Craciunul si azi ne pregatim eu cu Gaby de Revelion.El ma.scoate la o cina romantica.Am fost si la cumparaturi si mi-am luat o rochie rosie pana in pamant cu o ,,taietura,, de la coapse pana la in pamant si o pereche de pantofi negri,inalti.
-Iubito hai pana jos.Cobor scarile si il vad pe El cu isi probeaza smochingul sua de culoare neagra.Are un papion rosu care se potriveste perfect cu rochia mea perfecta.
-Intr-o ora plecam pisic!zice el si eu mai am putin si lacrimez de la atata ras.
-Oi fi eu alintata,dar pisic? Hai ca e buna.Acuma.merg sa.ma schimb.
Ajung la.mine in camera.Fac un dus apoi imi trag rochia pe mine.Rochia.asta imi scoate la vedere toate formele...ma rujez cu o nuanta la fel de senzuala ca rochia.Ma incalt cu pantofii negri si imi fac niste bucle minunate,cobor scarile si il vad pe El cu se holbeaza,parca saliveaza sau nu vad eu bine?In fine
-Esti perfecta...zice el
-Multumesc,zic eu
Ne urcam in masina si ajungem in fata unui restaurant de fite de 5 stele.
Intram inauntru si ne asezam la masa unde My love comanda ceva.
-Am dori pui gratinat cu legume asortate si ca garnitura am dori cartogi gratinati.zice el
-Ca bauturi am dori amandou Jack Daniel's (nu stiu daca am scris corect),zic eu si zambesc pervers.
-Nebuna mea,zice el dupa ce pleaca ospatarul.
-Oh am uitat sampania,ospatar te rog o sampanie dintre cele mai bune te rog.zice ee.Ospatarul aduce si sampania...Mai sunt cateva minute si vom trece in minunatul ani 2016...abia astept.

Gaby P.O.V

Am o frumusete de femeie.in fata ochilor,o iubesc,mi-as da viata pentru ea si nu vreau sa o fac sa sufere.Simt ca viata mea e in palmele si invers.Inima mea este a ei si inima ei este a mea....

Dupa cateva minute

10
9
7
6
5
4
3
2
1

Yeyy...am intrat in anul 2016...primul meu revelion petrecut langa ea...cand am terminat de spus ,,unu,, am sarutat-o asa cum nu am mai facut.o in viata mea cu nici o femeie...o iubesc

-An nou fericit Dragostea mea...zice ea
-An nou fericit Minunea mea!

Si cam asa se termina capitolul...scz de gresel dar sunt agitata pt ca astept artificile...si sper ca toti sa aveti un an nou fericit...plin de sperante si iubire...

XOXO DRAGILOR
Ne vedem la anu :)

Zdrobita EmotionalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum