Stretnutie s prvou láskou

70 0 0
                                    

Stiles ako každé ráno vypol hulákajúci budík a odšuchtal sa do kúpeľne. Obliekol si ako obyčajne rifle, biele tričko a svoju obľúbenú modrú mikinu. Zobral si desiatu z chladničky, zamkol dom a dovliekol sa na autobusovú zastávku. Ako vždy tam stál aj jeho najlepší kamoš Eric Peterson a ako vždy si tľapli do dlaní.

Ďalší začiatok nového školského roka. Ako vždy to bude úplná nuda....., myslel si v duchu Stiles.

Nastúpili do autobusu spolu s ďalšími žiakmi zo SOT-y a sadli si na predposledné miesta vzadu v autobuse, kde zvyčajne sedávali. Neskôr Stiles zbadal, že v strede autobusu sedí nejaká nová tvár. Nové dievča.

Hmmm, som zvedavý, aké má zameranie, hovoril si a stále pozoroval dievčenskú hlavu.

Všetci vystúpili pred školou a pobrali sa na svoje fakulty. Každú na svoju hodinu. Pozrel sa na hodinky. "Doprdele!" zahrešil a rozbehol sa na hodinu, vypustiac z hlavy nové dievča. Stihol to práve včas. Hneď ako vošiel do triedy a zavrel za sebou dvere, na opačnom konci chodby sa objavil profesor, s ktorým mal hodinu.

Stiles si rýchlo sadol na svoje miesto a vytiahol si knihy. Vydýchal sa a práve vtedy vošiel do triedy profesor Moriarty.

"Na začiatok sa vrátime ku vašim skúškam. Keďže vaše skúšky budú o 4 mesiace, mali by ste začať robiť na svojich prácach. Každý z vás musí spraviť animáciu alebo krátky film. Vaša práca nebude len vaša, budú vám pomáhať vaši kolegovia z Kreatívneho písania. Na konci hodiny vám tu nechám zoznam, na ktorom sú vaše mená a mená vašich kolegov, ktorí vám boli pridelení. Ak chcete vymeniť partnera, máte bohužiaľ smolu. Tento papier je konečné rozhodnutie pána profesora Larsona, predsedu oddelenia Média a film. Teraz budeme pokračovať v hodine, otvorte si knihy na strane.....," pokračoval vo vyučovaní profesor Moriarty.

Študenti si poslušne otvorili knihy, ale väčšina prestala dávať pozor, lebo uvažovali koho budú mať za partnera.

Ja chcem byť s tou peknou blondínou, ktorú som videl včera pred prednáškovou miestnosťou, uvažoval zasnene David Humphrey.

Takto to vyzeralo až do konca hodiny. Keď profesor odišiel zanechajúc na tabuli pripnutý zoznam mien, všetci sa k nemu nahrnuli. Všetci sa tlačili a prekrikovali, niektorí ani nevedeli, koho to vlastne majú za partnera. Stiles sa prišiel pozrieť na zoznam až tesne pred začiatkom ďalšej hodiny.

Lydia Martin.

To bolo meno vedľa toho jeho. Kto to dočerta je?! povzdychol si Stiles.

"Čo je? Nešťastný s výberom?" ozval sa za ním hlas jeho spolužiaka. "A čo ty, Alejandro? Spokojný?" spýtal sa s úškrnom Stiles. "Neviem, chcem byť prekvapený, keď sa ozve. Všimni si, že väčšinou tie páry rozdelili na chlapec a dievča," žmurkol na neho Alejandro. "Som spokojný s výberom pána predsedu," otočiac sa poznamenal Alejandro.

Stiles sa pobral k svojej lavici, zobral si veci a odišiel zamyslený na ďalšiu hodinu.

Stretnem sa s ňou o 2 poobede na spoločnom stretnutí kvôli skúškam. Som z toho akýsi nesvoj, vravel si Stiles.

Po zvyšok hodín nedával pozor, iba sa pozeral von z okna a do knihy predstierajúc záujem o učivo. Pozrel sa na Alejandra, ale ten sa zdal byť úplne pokojný. Ticho si povzdychol a znova sa zapozeral von z okna.


O 2 poobede

Je to tu, nervózne sa usmieval Stiles. Pozeral sa po veľkom dave ľudí v miestnosti. Každý mal vyhradené miesto pri jednom stole, kde mal sedieť so svojím partnerom a ďalšími dvomi pármi. Svoje miesto našiel rýchlo, sadol si a o chvíľu si prisadol aj Alejandro a aj jeho najlepší kamoš Eric.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 27, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Stiles a jaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora