Neul Rin berlari pulang kerumah apabila Suho sudah telefonnya.
"Oppa sekarang ke?" Tanya Neul Rin
"Nae.Ambik barang adik kat bilik bawa turun letak kat kereta kejap lagi oppa tolong sekali."
"Nae! " jawab Neul Rin sambil berlari ke biliknya kemudian membawa barangnya turun apabila sudah duduk di kerusi kapal terbang baru dia terasa sesuatu yang tertinggal...
Flashback...
"Channie..."
"Saya nak cakap sesuatu ""Nae!"
"Apa dia""Sebenarnya..."
Tiba-tiba telefon berbunyi
Suho call."Aish benda tu boleh lupa" lalu dia keluarkan telefonnya untuk telefon Chanyeol tiba-tiba seorang pramugari menegurnya...
"Cik dalam kapal terbang tak boleh guna telefon."
"Okay mian." Kata Neul Rin lalu meletakkan semula telefonnya dalam poket. Dia pandang kembarnya itu sambil tersenyum. Dia tahu apa yang akan Suho cakap.
"Apalah tu pun tak tahu" kata Suho dalam keadaan yang mahu gelak.
"Gelak jer la Suho "kata Neul Rin.
"Okey. Hahahaha" gelak yang sengaja dibuat kerana dia rasa biasa saja.
Selepas gelak tak tahu kenapa Suho pandang semula adiknya."Kenapa Neul Rin tiba-tiba buat muka sedih pulak" tanya Suho dalam hati.
"Rin ada masalah ke? Kenapa muka macam nak nangis ni kalau pasal tadi maaf lah Suho gurau je."
"Sebenarnya Rin rasa macam nak nangis ni sebab Rin nak tinggalkan Korea dan Channie."
"Laa sebab tu ke fikir kenapa lah kalau Korea oppa fahamlah tapi kalau Chanyeol tu kenapa? "Tanya Suho.
"Sebab tadi masa kitaorang keluar sekali sebelum oppa call nak cakap sesuatu dengan Channie tapi masa tu tiba-tiba je oppa call. Sebab tulah adik nak call tadi tapi pramugari tu tak bagi."
"Adik nak kapal ni terhempas ke. Okay pasal call dan gelak tadi tu mianhae."
"Pasal Chanyeol tu jangan risau lah nanti sampai Malaysia adik cuba lah call dia balik.""Okay!"
"Dah jangan sedih lagi ya" kata Suho.
"Nae!!!"
"Now you sleep nanti sampai oppa kejut."
"Okay. "Lalu meletakkan kepalanya ke bahu Suho.
"Good night my Guardian a.k.a Suho.""Nae you too... dream me okay "kata Suho
Adik jangan sedih lagi nanti pasti kita akan jumpa diaorang lagi.
Abang pun rindukan Lay jugak.
Tetiba cakap Melayu...Setelah 7 jam didalam kapal terbang
"Perhatian kepada para penumpang sila pakai tali pinggang keselamatan kerana sebentar lagi kita akan mendarat di Lapangan KLIA,Kuala Lumpur. Sekian terima kasih."
"Yay ! adik bangun!!! kita dah sampai KLIA!"
"Huh apa dia? Dah sampai ke" tanya Neul Rin dalam keadaan mamai sambil menggosok matanya." Bo??? Cepatnya "kata Neul Rin sambil menggeliat.
"Nae!"Jawab Suho "now we at Malaysia."
"So kena mula cakap melayu lah ni " tanya Neul Rin
"Ya kena mulalah."
"Suho rumah kita dekat mana?" tanya Neul Rin
"Dekat area KL ."
YOU ARE READING
Nae!!!
FanfictionRasa - rasa Kim Neul Rin dengan siapa?? Sulay Chenmin Kaisoo Chanbaek Hunhan Taoris Kehidupan Neul Rin dan kembarnya Suho di Black Pearl Highschool kekadang huru hara, ceria, dan mencabar apabila bersama dengan ahli Exo yang lain. Disamping Neul Rin...