Locul unde magia exista

107 2 2
                                    

Noapte. Cerul era incarcat de nori.  Frigul  de afar ate facea sa  te simti bine in patul tau. Asa era o seara in Jackson.  Pe strada intunecoasa nu se auzeau decat niste rasete. Erau doar adolescenti aburiti de alcool sau putin fumati. Totul se petrecea  intr-o noapte de decembrie.

-          Hei, Jenna, da-mi si mie sticla aia! Nu doar tu ai pus bani pentru vodka asta !

-          Aha, stai sa ma rujez, Paul.

-          Gata baieti! Terminati! Se vede ca sunteti beti! zise o a treia voce.

-          Haide Sheba! Tu nu ai gustat niciun strop de bautura?! Nu mai fi asa cuminte!

-          Am baut si eu niste bere dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma imbat.

-          Mda. Bine. Eu ma duc pe la Paul sa impartim vodka aia. Ciao gagica!

-          Ceau nenorocitilor!

Vocea Shebei suna  ca un ecou. Incepu sa ninga iar zapada se asternea rapid ca un covor in fata ei. Ii parea asa bine ca scapase de prieteni ei. Parul castaniu ii sclipea in lumina  beculetelor de Craciun. Era satula de atata agitatie si destul de ingandurata asa ca hotara sa mearga spre casa pe o scurtatura intunecata. Mergand agale, cu mainile in buzunar, zari o pereche de ochi care parca o urmareau. Sheba nu era fricoasa dar acele luminite rosiatice care o priveau ii dadeau fiori. Avea o senzatie stranie. Din moment in moment  astepta se intample ceva. “Nu mai fi asa ridicola! Nu e nimic acolo”- isi spuse in gand.

Mergand in continuare si incerca sa para calma dar deodata ceva sari in fata ei. Era o creatura mica. Era creatura cu ochii rosii.

-          Aaaa! Pleaca de aici!

Primi ca raspuns un linistit “miau”.

-          Oh, ce m-ai speriat tu, pisicuta afurisita! Ma intreb ce cauti aici pe strada. Te-a pierdut cineva?

-          Miauuu.

-          Haide la mine! Te iau acasa! zise Sheba in timp ce se apleca sa ia pisica in brate. Ai si zgarda, micuto, pacat ca nu pot citi acum.

Fara sa mai zica nimic  pleca spre casa asteptand cu nerabdare sa ajunga in patul ei calduros. Se simtea bine stiind ca va mai fi cineva cu ea fiindca statea singura intr-un mic apartament. Era in al doilea an de facultate. Nu era cea mai populara dar avea note bune si cativa prieteni iar acum avea si o pisicuta.

A doua zi dimineata Sheba se trezi in mieunatul pisicii.

-          Ce ai patit micuto? Iti este foame?

De indata ce vazu ca s-a trezit, pisica nu mai scoase nici un sunet. Blana neagra ii sclipea la fel ca si ochii care acum ii erau verzi. Sheba o lua in brate si citi cu atentie de pe medalionul zgarditei. Strada Magnoliei, numarul 13. Aceasta era adresa pisicii.

-          Iti pun putin laptic si apoi te duc acasa. E bine asa?

Dar pisica nu mai zicea nimic. Linistea apartamentului fu conturbata de telefonul Shebei.

-          Buna, mama!

-          Ceau, draga mea! Ce faci?

-          Acum m-am trezit.

-          Oh, somnorici, mult mai dormi!

-          Da, da …

-          Deci, vii acasa de sarbatori?

Locul unde magia existaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum