#8

73 1 5
                                    


"jij bent echt een bitch, jij denkt dat ik bang ben voor jou hé? nou kijk maar hoe ik Sena terug krijg van die jonge en Noujoud pijn ga doen" zegt Marwan bedreigend

"moet ik nu bang zijn voor jou zoals ik zei als je een van hun pijn doet ga ik jou pijn doen"

"Noujoud schat wij gaan kom eens even ik moet iets zeggen, Nouj vertrouw hem niet hij doet dit alleen om Sena terug te krijgen omdat hij van haar houdt ik wil niet dat hij jou pijn doet"zeg ik tegen Noujoud.

"niet te geloven dat je zo over Marwan denkt Leyla wij houden van elkaar en hij kent Sena niet eens blijf a.u.b bij ons uit de buurt want jou kan je niet vertrouwen en waag het niet om hem te bedreigen he want dan wordt het erg." zegt Noujoud boos.

"ey ik lieg niet het is waar en wat ga jij doen als ik hem bedreig hé? je kan amper een vlieg vermoorden hoe ga je mij pijn doen?"

"ja dat boeit mij niks maar dan zijn we geen vrienden meer."

"wie heeft gezegd dat we vrienden waren? jij denkt echt dat je hem goed kent hé? hoelang ken je hem al 3 minuten? weetje als hij jou iets aan doet moet je niet naar mij komen janken met Leyla het spijt me je had gelijk want ik ga je niet helpen gezegd" zeg ik boos en loop weg langs Marwan.

"ze is voor jou doe maar wat je wilt maar blijf uit de buurt van Sena ik vermoord je" zei ik en zorgde er voor dat hij een bloed neus en een gekneusde arm heeft, hij moest naar het ziekenhuis.


"kom Alp we gaan" zeg ik en nu loop ik echt naar huis.

het is 14.29 Alp en ik gaan naar de bios en kijken een comedy film die 4 uur duurt dus we zijn 18.30 we gaan na de film nog uit eten en gaan dan om 20.00 naar huis Alp brengt mij naar huis en gaat dan naar zijn eigen huis ik open de deur neem afscheid van Alp en ga naar binnen.

ik zie iedereen van onze squad in de woonkamer zitten en ze kijken me allemaal serieus aan ik zie iedereen behalve Noujoud.

"waarom kijken jullie zo naar mij e hoofden? is er iemand dood ofzo?" vroeg ik droog

"heb je gehoord over Noujoud z'n nieuwe vriendje?" vraagt Voke.

"uugh begin daar niet over die Marwan gaat haar hart ook breken en dat heb ik gezegd maar ze gelooft mij niet en nu hebben we ruzie ze zei dat ik bij haar weg moest blijven en dat ik hem niet moet bedreigen anders zou het slecht zijn dus ik vroeg wat zij ging doen als ik dat deed ze zei dat we geen vrienden meer zijn toen zij ik hard wie heeft gezegd dat we vrienden zijn en heb ervoor gezorgd dat die poep hoofd een gekneusde arm en bloedneus ze zijn naar het ziekenhuis gegaan" zeg ik niet boeiend.

"hij heeft haar nu al pijn gedaan hé hij heeft haar mishandeld ze ligt bij haar huis in bed ze zei dat hij nu naar Sena ging dus daarom hebben we haar meegenomen en Noujoud heeft nu een gebroken arm en been door die sukkel" zei Wahed hij hield Sena goed vast.

"goed dat jullie Sena hebben meegenomen maar waarom komen jullie allemaal naar mij toe wat verwachten jullie van mij dat ik haar ga helpen ofzo? ik heb haar gewaarschuwd maar ze geloofde me niet en ja ik heb duidelijk gezegd dat niemand moet twijfelen aan mij." zeg ik boos.

"nicht ga hem vermoorden hij zat vandaag achter mij aan en hij zat aan mij" zegt Sena met een trillende stem.

"WAT?!? IK HEB HEM ZO GEWAARSCHUWD DAT HIJ JOU NIET MOEST AANRAKEN EN NU IS HIJ DOOD" schreeuw ik.

ik neem Wahed, Mert Adnan en Eray mee en zeg tegen de meiden en m'n broer dat ze thuis moeten blijven ik pak de auto sleutels en zeg tegen de jongens dat ze moeten komen eerst gaan we naar boven om gun's te pakken want hij is niet alleen hij weet dat ik nu kom, ik geef de jongens een geladen gun en ga op mijn bed zitten met mijn laptop. ik ga de camera's van Marwan hacken zodat ik kan zien met hoeveel hij is anders hebben we back-up nodig zeg ik terwijl ik naar de camera's kijk ik zie dat hij maar met 10 mannen is en hij zelf ik zeg tegen de jongens dat we dit wel kunnen en vraag of ze het wel durven? ze zeggen "natuurlijk actie in leven is altijd leuk" we pakken de auto van m'n broer en gaan naar het huis van Noujoud haar ouders zijn niet thuis dus hij is daar hij heeft camera's geplaatst in haar huis "je mag toch nog niet alleen auto rijden?"vraagt Adnan

"fuck dat man die gozer heeft mijn nichtje aangeraakt en ik ga aan mijn jaar denken ey ik ga hem alleen vermoorden voor Sena he niet voor die Noujoud, ik nock de jongens out en dan gaan jullie naar die Noujoud en halen jullie haar naar beneden"

"tien mannen jij alleen? nee ik ga jou helpen de anderen gaan haar wel halen" zegt Eray

"ik ook" zegt Wahed gelijk

is goed dan gaan jullie haar halen zeg ik tegen de anderen.

en we gaan naar binnen we hebben bivakmutsen ik heb iedereen een gegeven zodat ze hun niet herkennen

handen omhoog schreeuw ik en schiet gelijk drie mannen neer ik ga naar binnen de ander mannen pakken hun pistool en schieten de jongens neer wowowowow jij gaat mijn vrienden neer schieten? schreeuw ik en schiet al die andere neer en ren gelijk naar Marwan "wat heb ik gezegd Marwan als je aan Sena zou zitten zou ik je vermoorden" zeg ik en schiet op zijn hoofd ik pak mijn mes en haal zijn ogen eruit ik laat ze allemaal daar liggen.

"jongens gaat het moeten jullie naar ziekenhuis? vraag ik ik bel een paar andere vrienden op ik ben beetje maffia baas want ik heb jongens die voor me werken als maffia dus ik ben maffia baas ze komen ik zeg dat ze de jongens naar het ziekenhuis moeten brengen ik wil naar huis maar dan zegt Adnan dat Noujoud nog boven is ik loop zuchtend naar boven "yoo Noujoud ik moest jou halen van de jongens ik til haar op ze ziet dat ik geschoten ben door m'n arm wat ik zelf amper merkte "Leyla wat is er gebeurd?" vraagt ze bezorgd

"ow ik heb Marwan en zijn mannen vermoord omdat hij aan Sena zat kijk ik zei tegen jou maar jij geloofde mij niet niet twijfelen aan mij" zeg ik en til haar op

"gaat het wel?"

"ja het gaat kom ik bren je naar mijn huis de jongens zijn neergeschoten mijn jongens gaan hun helpen en brengen ze dan naar mijn huis jij blijft bij mij tot je ouders komen" zeg ik terwijl ik haar in de auto leg.

"en die mannen dan?"

zie je die groep jongens nou dat zijn mijn jongens ze gaan alles opruimen enzo zodat er niet te zien is wat er gebeurt is zeg ik tegen haar

"ey goed opruimen he anders vermoord ik jullie als ik gepakt wordt" zeg ik plagend tegen de jongens en ga naar mijn huis ik breng Noujoud naar boven en ga naar de anderen de jongens zijn al gekomen

"Abla waarom heb je bloed?" vraagt Eren die ook is gekomen

"oow gewoon" zeg ik tegen hem en hij rent naar boven met Mikel mijn broer belt een zuster om mijn arm te regelen.

de zuster komt en haalt de kogel uit mijn arm ik krijg verband erom heen ik moet rustig aan doen uitrusten omdat ik veel bloed heb verloren dus ik ga gelijk naar bed.

wordt vervolgt


rare vriendenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu