Volgende ochtend
Ik word wakker en kijk op mijn telefoon ik zie dat ik veel berichtjes heb gekregen maar ik laat ze op blauw staan ik sta op en loop richting de douch.
Ik neem een warme douch en doe dan een jurk aan van Victoria Secret die aan de zijkant open is ik doe mijn haren in een slordige knot en doe een klein beetje make up op.
Als ik klaar ben zie ik dat iedereen nog slaapt, ik beslis om een uitgebreide ontbijt te maken.
Als ik klaar ben maak ik iedereen wakker.
Eey slaapkoppen opstaan ik heb ontbijt klaargemaakt. Roep ik van de trap maar na tien minuten kimt niemand naar beneden.
Dus pak ik een fles water loop ik naar boven en roep ik weer dat ze moeten opstaan.
Na tien minuten staat weer niemand op dus loop ik eerst naar de kamer van Ahmet ik gooi wat water over hem heen en ren dan snel naar Eren zn kamer ik gooi ook eat water over hem heen en dan ga ik totslit naar de kamer waar Ali slaapt en gooi ook wat water over hem heen.
Ik hoor se allemaal schreeuwen, ik sta boven de trap en drink de laatste stuk water op terwijl de jongens komen.
Moest dat nou echt?? Vraagt Ali
Ja zeker, als jullie niet wakker worden krijg je dit. Zeg ik met een bigsmile.
We lopen naar beneden en gaan aan tafel zitten na het ontbijt gaan Eren en ik even langs een paar tantes die in Duitsland wonen.
Eren hadi ga je kleren aan. Doenn we gaan nog langs veel tantes ennooms zeg ik tegen Eren.
Abla ik weet niet wat ik aan moet doen kan jij kiezen?? Vraagt hij met puppie ogen
Uff Eren tamam ik kom ga maar alvast zeg ik tegen hem en neem dan afscheid van mn neef en Ali die moeten gaan werken.
Ik loop naar Eren en haal voor hem een trainingspak uit zijn koffer en hij doet die aan daarna doe ik zijn haar in een leuke kapsel nog een lekker geurtje en zijn Nike schoenen is het klaar ik zet ff een filmpje voor Eren op want ik heb toch besloten om iets anders aan te trekken.
Ik loop naar mijn inloopkast en pak een spijkerbroek met scheurtjes bij de boven been en de knieen en nog een zwart hempje waar op staat " I L❤️VE BLACK"
Ik doe ze aan en laat mijn haren in een knot ik spuit een lekker geurtje en doe ook mijn witte Nikes aan en loop samen met Eren naar mijn auto ik toets de navigatie in op het adres en rijd richting mijn tantes.
Aangekomen tantes
Ik bel aan en mijn nicht doet open ik loop naar binnen met Eren en groet iedereen mijn tantes die zijn bijna aan het huilen omdat ze mij al heel lang niet hebben gezien. Als we klaar zijn met praten lopen mijn nichten en ik naar de kamer van mijn neef en gaan daar zitten samen met Eren en praten daar over alles en nogwat. Als we klaar zijn gaan we naar de keuken omdat we dorst hebben gekregen van al dat praten.
We pakken allemaal een blikje redbull en gaan nog even naar buiten om wat te wandellen.
We gaan naar een park en gaan daar zitten met çekirdek.
Als de çekirdek op is gaan we naar huis Eren en ik gaan weer naar Ahmet en Ali (Ali verblijft bij Ahmet)
JE LEEST
rare vrienden
Fantasyhey, ik ben Leyla. ik heb 9 rare vrienden. een broertje, ik ben de enige meisje. mijn moeder is overleden door een auto ongeluk, ik woon dus bij m'n vader maar ik zie hem nauwelijks hij werkt alleen maar. gelukkig heb ik hele lieve vrienden die de...