Uitleg en verklaring

17 0 0
                                    

Hey! ik ben niet meer zoveel bezig met schrijven maar als dit verhaal goed word gevonden komt er meer.

Dit is een verhaal dat zich afspeelt in de toekomst. Je zou denken dat er vliegende auto's zijn en robots die mensen helpen. Dat al voor heel veel ziektes al medicijnen zijn. Dat de technologie ver vooruit is. En dat het leven een stuk beter is. Maar niet in dit verhaal. na duizenden jaren heeft de mens niet veel rekening gehouden met de natuur. Fabrieken, auto's fossiele brandstoffen. Deze dingen hebben de aarde uitgeput. Wetenschappers voorspelde dat de ijskappen zouden smelten. En dit gebeurde.

Nu, in 6071, is 95% van de wereld water en leven er nog maar ongeveer 100 miljoen mensen. Veel van de vroegere technologie is verloren en er zijn weinig grondstoffen. Nu leven de mensen van de natuur.

Systeem: Er zijn miljoenen kleine eilandjes. En maar een paar grote. Deze eilanden moeten worden geregeerd. Nadat de wereld overstroomde was er veel paniek en oorlog. Maar toen kwam martinez bruum. Hij luisterde naar iedereens problemen en loste die op. Hij liet zijn plannen om het land eerlijk te verdelen zien. Nu zijn deze plannen uitgevoerd en gaat het goed met de mensheid. Martinez werd koning en regeerde vanaf toen. Hij werdt geholpen door 7 hertogen die hij naar 7 verschillende lenen van de wereld stuurde om vanaf daar te regeren. Op de grote eilanden zijn stadjes gebouwd en op de kleine zijn dorpjes.

Overleving: Mensen moeten op een klein eiland maar zien te overleven. Op de eilanden zijn verschillende klimaten. Meestal zijn dorpen en steden gebouwd op eilanden met een Middelandse-zeeklimaat. Er wordt veel aan landbouw gedaan. Veel dieren zijn dood gegaan door verdrinking maar door de veeteelt zijn veelsoortige dieren gered. Er wordt veel gejaagd maar daarvoor zijn afspraken voor zodat dieren niet uitsterven. Ook wordt er veel verzamelt. Op veel eilanden zijn zoetwatermeren. Deze wordt door de regen bij gevult als die valt. Er bestaat nog steeds geld. Bronzen-, zilveren- en gouden munten. Brons is een euro van nu. Zilver is 10 euro van nu en goud 100 euro.

Schepen: Er zijn veel verschillende schepen. Er zijn kleine-, middelmatige- en grote schepen. Maar de speciale schepen zijn enorm. Bijvoorbeeld het privé schip van de koning met een lengte van een kilometer. Er wordt veel met schepen gereist.

Er zijn nog paar problemen. Er liggen veel piraten op de loer en Dima Zwart heeft Martinez en de zeven verenigde gebieden de oorlog verklaart.

DetarriaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu