Fnaf ep.5-Bonnie

13 1 0
                                    

Eram doar un baiat de 11 ani numit Jeremy (aşa cred). Era ziua mea de nume şi am decis să merg la pizzeria Freddy Fazbear. Acolo eram cu toţi prietenii mei cei mai buni (Lara, Freddy,Etc.)
Ne jucam cu animatroanele toți trei şi la un moment dat un om ne şoptise sa venim ca sa ne dea jucării oficiale Freddy Fazbear. Ma gandeam ca prietenei mele cea mai bună Elsa era foarte bucuroasa daca venea la petrecere deoarece iubea jucăriile.
În acel moment Lara trebuia sa plece acasa si eram doar eu cu Freddy ( dar mai erau copii la petrecere dar Freddy venea cu mine in orice aventura).
Eu mersesem la omul straniu sa îl întreb daca ne mai dadea jucariile iar acest om ne lovi-se pe amandoi si eu eram leşinat dar stiam ca Freddy îl lovise cu un cuţit la mana.
Cand m-am trezist eram într-o cameră întunecată singur. Atunci venise Freddy si ma luase rapid cu el. la intrarea bucatariei era omul care m-a băgat în cameră dar Freddy îl lovise tare la nuci şi fugise cu mine.
Când voiam să ies pe uşa omul misterios ma înjunghiase cu un cutit si Freddy luase cutitul şi îl înjunghiase pe om la inimă. Omul râdea si eu murisem. Atunci eram fantomă si Freddy nu mai era acolo.
Omul îmi puse corpul mort în costumul unui iepure.
Iar eu m-am dat numele de aşa numitul BONNIE




VEȚI

FnafWhere stories live. Discover now