Eram un baieţel numit chiar Freddy.
De ziua prietenului meu cel mai bun Jeremy m-am dus la pizzeria Freddy Fazbear. Acolo era animatronul Freddy care era foarte ironic.
Acolo ne-am jucat (eu, Jeremy, si o foarte buna prietena numita Lara).
Un om straniu ne întreva-se daca voiam jucarii oficiale Freddy Fazbear gratuite. Atunci Lara trebuia sa plece deoarece avea meditatii la ea acasa.
Noi spusesem da si o secunda dupa ne lovi-se pe amandoi la fata.
Jeremy era leşinat dar eu nu.
Vazusem în spatele ucigaşului în buzunar un cutit. Luasem cutitul si îl înjunghiasem. Încercasem sa îl scot pe Jeremy de acolo dar daca ma mai apropiam ma putea omorî.
Plecasem de acolo dar nu aveam timp sa avertizez pe nimeni si îi spusesem parintilor ca mergeam la casa unui prieten cu Jeremy si ei i-au informat si pe parintii lui Jeremy.
M-am ascuns în o ascunzatoare pe care nimeni nu putea sa o giceasca.
Într-un costum de animatron care îi foloseau toti angajatii cand dadeau pizza la mese.
Eram îmbrăcat în Freddy ( foarte ironic ) .
Încercasem sa îmi fac un plan dar stiam ca probabil maniacul îl tortura pe Jeremy.
M-am repezit sa îl gasesc pe Jeremy cât mai rapid. Îl găsisem într-o cameră întunecată .
L-am luat De mana si s-a trezit
Fugeam cu el dar venise teroristul.
El a spus "aveti grija la telefon" lovindu-l pe Jeremy cu un telefon si îl înjunghiase cu un cutit plin de sânge.
Ieşisem din pizzerie si fugisem.
Cumpărasem un cutit de la un magazin cu banii de buzunar.
Intrasem în pizzerie si m-am gândit la un plan.
Îl găsisem pe ucigaş si îl înjunghiasem de la spate.
El luase cutitul din inima sa si mă înjunghiase pe mine.
Asta a fost tot........Afla