Salut, azi o sa va spun câteva metode pentru a avea un par mai lung și sănătos.
Dacă vrei ca parul tău sa crească mai repede, urmează acești pași :
• Oferă scalpului un masaj circular cu buricele degetelor. Dacă nu ai timp sa faci aceste masaj mereu, îl poți face doar când faci baie. Niciodată sa nu freci capul foarte tare cu unghiile, deoarece îi face rău. Pornește de la gat pana la frunte cu mișcări circulare. Masajul stimulează foarte bine circulația sanguina și în acest mod toate substanțele nutritive ajung la rădăcină firului de par.
• Trebuie sa mănânci sănătos, sa ai mare grija la ce mănânci, deoarece frumusețea parului contează foarte mult de asta. Consuma cât mai multe fructe, legume, deoarece sunt bogate în vitamine. Și în ultimul rand bea multa apa.
• Trebuie sa tunzi parul la un interval de timp. Nu va temeți de ăsta fetelor, parul o sa crească din nou mult mai sănătos. Dacă ai fire despicate, te sfătuiesc sa le tunzi.
• Pieptănatul parului este și acesta foarte important pentru par. Începeți sa pieptanati de la vârfuri, după treceți de la rădăcini în jos.
• Folosiți de fiecare data balsam. Un balsam care sa hidrateze parul. Lăsati-l sa acționeze o perioada de timp după care clătiți bine cu apa.
• Aplicați masti pe par. Măcar o data la doua săptămâni. Folosiți masti naturale, nu va sfătuiesc sa cumpărați din comerț.
Nu sunt o experta, dar eu am încercat și a funcționat. Dar nu uitați ca totul se întâmplă cu timpul, aspectele nu o sa se vadă din prima.
CITEȘTI
Cum sa fii la moda
DiversosHaine, machiaj, parfumuri și unghii perfecte ☺ Aici iti voi da exemple și sfaturi de moda