Ali isteklerine devam ediyordu. Şansına çok fazla bulmaca çözdüğü için soruları hemen biliyordu. Ama yatağı yavaş yavaş kaybediyordu. Yatak artık buna bir son verilmesi gerektiğini biliyordu. Sonunda Ali'nin isteklerini yerine getirmemeye başladı. Ali bunun nedenini çok merak etti. Sonunda yatağa bir gece sordu "Neden isteklerimi yerine getirmiyosun ?" dedi. Ve uyudu. Uyandığında baş ucunda bir not buldu. Bu kez bilmece sormamıştı. Notta şöyle yazıyordu "Seni yatağın iradesi olduğu konusunda uyarmıştık, fakat sen bizi dinlemedin ve çok fazla kendin için şey istedin. Bunun karşılığı artık sadece budur. Yatağın artık normal bir yatak. Elveda." Ali bu olanlardan dolayı çok kızmış ve çok üzülmüştü. Artık eski şeyleri geri getiremezdi. Okulunu, eski kaslarını tabi istediği şeker ve çikolatalar onu neredeyse obez yapmıştı. Ali bunu geri çevirmenin bir yolu olup olmadığını düşünüyordu. Acaba ne yapmalıydı. Buldu! Kam ağacı. Bu ağacı bulacaktı ve ondan bir şeyler isteyecekti. Yola çıktı. Nerede bulacağına dair hiç bir fikri yoktu. Sonra aklına mahallelerinde oturan yaşlı bilge adam aklına geldi. Yanına gitti. Ona her şeyi anlattı. Adam hemen kapıları ve panjurları kapattı. Onu evine götürmesini istedi. Ali'nin evine ve yatağın yanına gittiler. Ali gözlerine inanamadı. Yatak yoktu. Bilge adama ne olduğunu sordu. Bilge adam "Yatağın iradesi vardır ve sen ağacı sadece kendi yararına kullanmışsın. Dolayısıyla da yatak gitmiş. Ama her şeyi geriye döndürmenin bir yolu var. İkiz ağaç. Şimdi bizim kam ağacının birde tersi var. İkiz ağaç. Bu ağaç kam ağacının ikizi ve onun yaptıklarının hep tersini yapar. Bunu geri çevirmek için tek çaren bu. Ama sana bir öneri, bu ağaç dünyanın sadece bir yerinde var ve olduğu yere giderken çok engellerle karşılaşakacaksın. Ama yılma. Devam et. Sonunda istediğine ulaşacaksın. İkiz ağacı bul Ali. Ama unutma ki iç sesine güven. O sana yol gösterecektir..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİHİRLİ YATAK
FantasyAlinin yatağı özel bir yataktır. Ali bu yatağı kendi istekleri için kullanır. Ama bir şeyi unutur ki yatağın iradesi var...