Yol Macerası

17 2 1
                                    

Ali bu duyduklarından sonra hemen eve gider. Yanına ihtiyacı olan şeyleri koyar su,yemek,battaniye vb. her şeyi alır. Ve Alinin küçük bir telefonu vardır. Onu da aldıktan sonra yola koyulur. Nereye gittiği konusunda hiç bir fikri yoktur. Issız bir sokakta yürürken yanına küçük bir araba yanaşır. İçindeki kadın ailesinin nerede olduğunu ve burada ne yaptığını sorar. Ali, bilge adamın ne dediğini hatırlar;"İç sesine güven Ali o sana yol gösterecektir..!" Alini iç sesi "Buradan uzaklaş Ali! o kadına güvenme..!" Ali hemen oradan koşarak uzaklaşır. Ancak araba Alinin peşinden gelir. Ali hemen yolunu saptırır. Bu sefer de bir dede yanına yaklaşır. Ak sakallı iyi görünümlü bir dededir bu. Ali ye "İkiz ağacı arıyorsun değil mi?" der Alinin iç sesi "iyi biri" der Ali, şaşırmış bir ses tonuyla;Nereden biliyorsunuz? diye sorar. Dede ise "Ben ak sakallı dedeyim" der Ali alaycı ses tonuyla "Hahaha ak sakallı dede mi? hahah o filimlerde olur ancak." der, dede; Benimle gel. der Ali iç sesine güvenerek dedenin peşinden gider. Dedeyle yaklaşık 10 dakika yürüdükten sonra önlerinde duvar belirir. Gri bir duvar Ali "Daha gelmedik mi?" diye sorar. Dede "Burada bir kapı var. Kapıyı bilmecenin cevabını bilerek açabilirsin." der Ali, Peki der. Bilmece nerede? o anda duvarda siyah yazıyla bilmece durmaktadır.
"Bir müzede çok kıymetli bir taş vardır. O taşı koruyan iki görevli vardır. Bir tanesinin çok az ömrü kalmıştır ve sakattır. Diyeri ise görme engelli dir. Hırsızlar bu müzeye girerler ama taşı çalamazlar. Neden?"
Ali çok şaşırmıştır. Çünkü daha önce böyle bir bilmeceyle karşılaşmamıştır...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİHİRLİ YATAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin