Pițiponce și cocalari, genul de persoane care nu-și folosesc creierul sau cum cum s-ar zice "Cei care fac umbră pământului degeaba" ; O să-i întâlnești des prin parcuri, cafenele ș.a.m.d, sunt foarte ușor de recunoscut , nu va temeți o să le simțiți duhoarea de parfum de 5 lei de la 2 km și pe lângă asta "căramida" de telefon , iphone 4-5 ( pentru ei/ele mai nou se "poartă" iphone 6), maneaua sau muzica de proastă calitate la maxim, că doar "ce mă, vine baștanul" și dacă ai tupeul să le spui să dea grohăitul ăla mai încet ai ocazia să fii machiat pentru ceva timp "natural" sau dacă ești fată să te facă în toate felurile, că de' Parizeru' are valoare .
O să auziți foarte des cuvinte de genul "valoare, păpușico, euro, salam, guță"
(am ales să scriu numele acelor indivizi cu literă mică deoarece nu le văd importanța :) )
Grupul acestora o să fie format din "baștani" și "bunăciuni" , aceste "bunăciuni" o să aibă pe față o tonă de fon de ten, gene false , extensii, rimel cu tona și altele , dar să nu uităm o să-și scoată "formele" în evidență și după o să se mire de ce sunt violate :)) și cel mai important lucru PROSTIA care va fi dublă machiajului pe care îl au pe față .
Părerea mea este următoarea :
Țara asta se duce naibii, tocmai din cauza tinerilor care nu se trezesc dracu' o dată la realitate, asemenea oamenii pe care vi i-am prezentat mai sus trag acestă țară MINUNATĂ în jos, măcar o singură dată să recunoaștem ca nu numai guvernul e de vine ci și noi ...
Îmi iubesc țara sunt mândră că trăiesc în România , dar în același timp și rușinată din cauza acestor indivizi.SPER SĂ VĂ PLACĂ!!
P.s : o să continui și aștept și cometari de la voi cu părerile voastre si să-mi spune-ți despre ce vreți să mai vorbim :)
CITEȘTI
LOST SOCIETY
De TodoTrăiam într-o societate a oamenilor care vor doar să obțină ceva de la noi sau a celor superiori/cocalari/pițipoance; La fel cum toți știm că muzica pe care o ascultăm ne formează în mare parte personalitatea , aceștia ascultă manele , muzică comer...