Back

950 40 10
                                    

Pov ikraam.
Ik was eindelijk in Nederland ik wou echt snel zijn naar mijn oude huis(die van bilal) mijn spullen pakken en snel weer. Weggaan want ik weet zeker dat bilal de eerst volgende vlucht gaat nemen om mij. Op te zoeken.
Ik was echt moe maar pakte al mij spullen maar dan ook echt al mijn spullen. Behalve de decoratie meubelen borden al die dingen hoef ik niet.
Ik reed net de straat uit en zie bilal zijn ouders dus rij ik nog harder weg. Ik reed de snelweg op naar mijn geheimen huis. Ik heb deze huis al heel lang. Ik gebruik het huis als ik rust nodig heb of als ik weg wil dam deze wereld.
Toen ik aankwam heb ik alles schoongemaakt en al mijn spullen op de plek geplaatst het huis is ergens in de bos. En bang zijn hier. Nee ik ben op alles voorbereid. Ik heb hekken met slotten voor de hek moet je eerst aambellen en daar heb ik een camera om te zien wie er naar binnen komt. Ik keek in de spiegel. Ik ga een nieuwe start beginnen en zuchten diep.
____
HET IS VAKANTIE YEAAHH.
Haha. Eey vandaag 20:30 harry potter sbs6 Denk ik.
Willen jullie misschien met z'n alle een groeps gesprek maken via wattpad kan dat?
Als jullie dat willen zou ik het wel willen proberen.
Zet in de comment Als je in de groepschat wil.!
Vergeet niet te stemmen en reageren xxx

huwelijkWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu