Pov bilal.
Ik werd wakker en zag dat ik in een hotel sliep. Huh wat is er gebeurt. Ik zag een meisje naast mij ik schrok me dood. Neeeeee. Wat heb ik gedaan ik kan ikraam nu niet meer aankijken. Ik ging douchen omkleden en ging naar huis. Thuis zag ik ikraam nog steeds op de zelfde plek. Ik gaf haar een knuffel en bracht jaar naar boven. Inshallah komt alles goed fluisterde ik in haar oor ookal wist ik dat het niet goed gaat komen.
Ik ging naar beneden eten.
Tien ik merkte dat ikraam wakker werd ging ik weg ik wou haar niet teleurstellen ik kan niet eens in de ogen kijken.
Ik ging weer naar die disco ik dronk maar dit keer ging ik naar huis.
Ik zag dat ikraam daar ongerust zat. Ze schreeuwde WAAR WAS jij. Ik zei gaat je niks aan. Jawel gaat mij wel wat aan weetje hoe erg ik ongerust was... Wees maar ongerust op je zelf ja. En gw eten voor mij maken. Nee, doe zelf maar. Ik gaf haar een klap. Ze keek mij met betraande ogen aan en rende weg. Ik had spijt..
Na een 2 uurtjes ben ik naar boven gegaan ze was nog aan het huilen. Ik knuffelde haar en zij dat ze van me hield. Zo belande wel van zoenen naar.....
____-_-_-__________-_______
Heei schatjes hier klein vervolgje ik denk dat ik dinsdag weer 1 plaats omdat ik morgen moet leren voor de toets van dinsdag.
Xx
JE LEEST
huwelijk
RandomAls ikraam denkt dat ze eindelijk een goeie band hand kunnen maken met bilal. Gaat het juist allemaal mis Heel hun leven gaat verpesy worden. WIL JE MEER WETEN LEES DAN HUWELIJK