Hızla eve varan aleyna odasına gizlice girer. Çünkü ; bilir ki annesi onun ağladığını görse elli tane soru soracaktır. Odasında ağlayan aleyna hem ağlar hem de kendi kendine konuşur.
- senden nefret ediyorum rüzgar
- keşke seni tanımasaydım
-artıkseni sevmiyorum ,pislik....
Şimdi rüzgara dönelim
Evde dört dönen rüzgar yaptıklarına bin pişman olur.
-ben bunu nasıl yaptım
-ben bir eşeğim
Tırnaklarını yiyen rüzgar kendini yatağa atar ve iyice düşünür içinde aleyna ya karşı duygular vardı . Aleynayı önceden sevmeyen rüzgar artık aleynaya bir şeyler hissediyordu. Ama artık nafile çünkü çark döndü aleyna rüzgarı sevmiyor daha doğrusu nefret ediyor , rüzgar ise güzel duygular besliyordu. İkiside dahadoğrusu biri nefretle biri de aşkla uyuya kalmışlardı. Yarın oldu
İkisi de okula hazırlandı ve okula doğru yol aldılar. Yolunu değiştiren rüzgar yolda aleynayla karşılaştı. Aleyna önde gidiyordu rüzgar ise arkada.
Rüzgar : aleyna ! Dur ! Bekle ! Lütfen!
Aleyna : ne var yaa ne! Dünbeni yeterince aşağıladığın yetmiyo !
Rügzar: o saçma sözleri ben yazmadım ama genede özür dilerim , iddaaa mevzusu için
Aleyna :kapa çeneni rüzgar bi daha sakın karşıma çıkma! sakın !
Aleyna okulagirer girmez ( sanki herkes onu bekliyorcasına ) Oooo
Okulun eziği gelmiş diyerekten arkadan biri ise (sesini değiştirerek)
- rüzgar bana bunu nasıl yaptın
Ardından okul kahkahaya boğuldu
Bunları gördn aleyna hızla yukarı çıktı . Rüzgar tüm okula bağırarak
Susun be salaklar aynısı sizin başınıza da gelebilir !!!!
- oğlum zaten senin yüzünden geldi başına kime ahkam kesiyonnn
Şeyma arkasına döner ve ohh be melek gibiyim neydi bu herkesin aleyna aşkı ...Herkes sınıfa girer ve dersini işler bu arada kimse dersi takmaz. Bide aleyna yerini değiştirir. Toprağın yanına oturur. Dersler saatler geçer ve son derse gelinir. Aleyna nerdeyse bir defter dolusu senden nefret ediyorum rüzgar der. Yabına yanına yaklaşan rüzgara o defteri yüzüne fırlatır geri yerine giden rüzgar sayfaları çevirir ve hep aynı yazıyı görür...
- Senden nefret ediyorum rüzgar
- Senden nefret ediyorum rüzgar
Ve sayfalarca daha....
Zil çalar herkes eve gider
Aleyna ne zaman rüzgarı görse nefreti bin kat artar. Rüzgarda ise tam tersi onu gördükçe aşkı artıyor, gözleri parlıyor.
Şeyma ise aleynanın nefretini gördükçe mutlu oluyor ..
Şimdisize bir ipucu az sonra herşey değişecek ...
Şeyma çıkışta arkadaşına yaptıklarını anlatır ancak aleyna yavaşça hazırlandığı için şeymanın söylediklerini duyar . Ve o sinsiyse bende akıllıyım gör bakalım ben sana nasıl bir hamle yapıcam görrr.
YANİ ; NE DEMİŞ ATALARIMIZ KESER DÖNER SAP DÖNER GÜN GELİR HESAP DÖNER ....
Gelişmeleri 4. Bölümde birlikte görücwz esenle kalın.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikayesi
AléatoireSevgili arkadaşlar ; Bir kitabı yazmak zeka ve hayal gücü ister ben de bunu size yansıtmak için elimden geleni yapacağım....