#1 "One Direction"

48 2 7
                                    

   Ok...cred ca o sa regret ca primul capitol incep cu astia 4.In ziua de azi putini(multi) au auzit de aceasta trupa,unele fete find pur si simplu LESINATE dupa ei!Dar de ce fetelor?Oricum la "Politia Muzicii" s-a declarat ca ei sunt pe primul loc la cele mai bogate vedete de sub 30 de ani.Si pe locul doi,fosta lui Harry Styles,chiar Taylor Swift.
   Oricum in ziua de azi melodiile lor sunt date la radio-uri,la televizor,au succes baietii,ca na....Dar fetelor...va rog...NU MAI LESINATI CAND II VEDETI!Deci la un concert o fata pur si simplu a lesinat cand cei 4(sau parca era si Zayn atunci) au aparut pe scena.
    Deja va plictisiti,nu?Da...si eu!Pai stati asa ca am eu informatii noi!La un interviu Harry Styles a fost intrebat de reporterita:"Semnul acela de la gat de cine este facut?" la care Louis:"Eu l-am facut...".Bravo tata!Adica fetele sunt moarte dupa astia doi...si ei sunt RASUCITI!Fetelor imi pare (extrem de ) rau!Se pare ca acum intelegem de unde a aparut chestia: Hazza&Lou!
------------------------------------------------------
   OK...Sper ca va placut capitolul!Nu uitati sa lasati un vot daca v-a placut si un comm cu subiecte despre care vreti sa va vorbesc.Si daca nu v-a placut sa lasati mesaj pe privat...cand o sa-l vad imi voi indrepta greseala!

     PUPICEI DULCI!  :* :* :*

O CARTE DESPRE TOATEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum