Deci primul capitol despre momente penibile.M-am decis sa va spun/povestesc/descriu fiecare detaliu cand...PARINTII TAI TE INTREABA DACA PLACI PE CINEVA!!!Atentie:Acest capitol poate fi unul care inroseste obrajii copiilor sau care poate trezi amintiri.
Deci chiar azi s-a intamplat asta!In cazul meu》Mama:"Annabell(nu va spun cum ma numesc in realitate,neh,neh,neh),tu placi un baiat din clasa?"
Eu:"De ce ma intrebi asta?"
Mama:"Pai m-a sunat *****(cineva,o fata,nu va spun cine e) si mi-a spus ca au ras toti de tine ca a zis ***** la toata clasa ca-l placi pe ******.
Eu:"Ce?...A mintit!Imi aduc aminte asta dar ***** a mintit ca-l plac pe el!"spun si rosesc.
Mama:"Bine...daca zici tu..."
******************************
Deci ce am observat de mai multe ori ca exista mai multe moduri prin care noi coptchi prosti ce suntem aratam ca mintim:
1.In cazul meu》ochii mei se fac cat cepele,tot ochii isi schimba culoarea(din caprui in verzi-caprui) sau buzele se inchid la culoare(din culoarea pielii in roz inchis).
2.Incepi sa fredonezi sau treci la alt subiect.
3.Spunem adevarul,dar anumite detalii(fiind marunte sau chiar importante) lasandu-le "la o parte".
4.Incepem sa tremuram sau sa facem tot felul de iritatii ciudate.
5.In scriere (doar uneori,de exemplu la mine nu!!!) adaugam asa necomparabilele "...".LA MINE NU!!!ca sa nu uitati!
6.etc....
Mai este o chestie!Daca le spui parintilor de cine iti place o sa inceapa sa se comporte ciudat,sa inceapa sa dea tot feluri de sfaturi bizare,din acel moment sa inceapa sa faca glume proaste(dar in acelasi timp si perverse) despre acea persoana,etc.VA SPUN DOAR ATAT:NU LE SPUNETI PARINTIILOR DE CINE VA PLACE!!!Puteti sa platiti oameni straini pe drum ca sa le spuneti dar...NU LE SPUNETI LA PARINTI!!!
------------------------------------------------------Heyoo Yoloo!!!Un nou capitol pe ziua de azi!Va pupicesc dulce si sper sa va placa!Nu uitati de vot daca va place si la comm pareri/subiecte de criticat/apreciat/comentat la urmatoarele capitole si.........TOT CEI MAI BUN PE LUME!!!
:* :* :* :* :*
CITEȘTI
O CARTE DESPRE TOATE
RandomHopa...gata cu "Gura satului" sau cu "Politia muzicii" , "Wow Bizz" , etc.Acum vine "Gura Annabellei" , "Politista Annabell a muzicii" "Annabell Bizz" si cate si mai cate....Vreau doar sa va spun ca voi critica/aprecia anumite evenimente/vedete din...