סטייל: הסיפור כתוב ב #JayStyle,למי שקורא את 'Confession of a Gay Disney Prince'
הערה: אם אתם מרגישים לא בנוח לקרוא סיפור אהבה שכולל שני בנים,הפאנפיק הזה לא מומלץ בשבילכם.זה סיפור בדיוני עם סצנות שנאספו עם השראה מהמציאות.מקווה שתהנו.
..............
׳Carpe diem' הוא ביטוי בלטינית שפירושו הוא נצל את היום- נצל את הרגע כי אתה אף פעם לא יכול לדעת אם הרגע הזה אי פעם יבוא לדרך שלך שוב.זה מה שהם תמיד אומרים.
הזמן נגמר.זה מאוחר מידי לחזור אחורה עכשיו.אני חיכיתי לזה.אני רוצה שזה יקרה.אבל,למה המחשבות שלי אומרות לי לחכות?למה אני מחכה?זאת ההזדמנות היחידה שלי.זאת יכולה להיות ההזדמנות היחידה שלי.לא אכפת לי מה אמרת,אבל מה שזה לא יהיה,אני יודע שאני אשאיר צלקת.החברות שלנו תיהיה נגועה עם עקבות של חוסר אמון,עם חשדנות,עם אשמה,עם כאב.או שזאת יכולה להיות דרך אחרת,הדבר האחד הזה שאני מקווה שיקרה.
אתה החבר הכי טוב שלי,נכון?אני בטוח...שאתה תבין.אני מקווה שתבין.
הלוואי שיכולתי בלתי אהבה אותך ,אתה יודע?בלתי אהבה זה אפילו לא מילה.לפחות ככה המתקן אוטומטי אומר.זה נתון לשינוי למילה שאני יודע שאף פעם לא יהיה לך כלפיי.זה נתון להסרה ששני הקדמות המכתב שרק רוצות להשאר מחוברות לעולם האמיתי שמביא מהות לזה.
לעזאזל איתך.
היום,אני החלטתי שאני רוצה להתאהב בך מחדש.אני הייתי בסדר...
עד שחייכת.
-----
טוב,אז זאת הייתה ההקדמה,היא לא כמו שאר הפאנפיק.הפאנפיק הוא על לארי סטילינסון שפחות או יותר כתוב בסגנון של ג׳יי,לא בעלילה ובתוכן אלה בכתיבה.תנו לפאנפיק ניסיון אני מקווה שתאהבו אותו.תגיבו כדי שאני אדע מה אתם חושבים.
YOU ARE READING
Carpe Diem//Hebrew [larry stylinson AU]
Fanfiction״אני אוהב אותך. ועם כמה שזה קשה,אתה לא חייב לאהוב אותי בחזרה.״ פאנפיק מתורגם על לארי. כל הזכויות שמורות ל @tryptopatz