טוב אז תירגמתי את כל הפרקים ואני הולכת לפרסם עכשיו כל יומיים פרק,אני יודעת שכשאני מפרסמת פרק חדש ועל הפרק האחרון מישהי לא הצביע היא גם לא תצביע עליו,אז בבקשה אל תעשו את זה ותצביעו על הכל.הולך להיות עידכונים ממש מהירים עכשיו אז רק תשתדלו להגיב ולהצביע.תהנו מהפרק.
-----------------------------
[דיונות הגולף בדרום,אורלאנדו,פלוארידה,7:35, 'בדידות']
הארי: "ג'אם,זה רק שמונה בבוקר וככה את אומרת לי איך את התגעגעת אלי?"
ג'מה: "כן והייתי צריכה להתקשר אלייך בחצות ולגרום לך לסבול." (מצביעה עם האצבע שלה על המסך) "תסתפר.כבר!"
הארי: "אני לא מאמין שאנחנו מתווכחים על זה.את יכולה,לפחות,לספר לאמא,שאני כבר מתגעגע לאפות עוגיות איתה?או שאת יכולה,לפחות,להגיד לי שהתגעגעת אלי?"
ג'מה: "התגעגעתי אלייך.אני מתגעגעת להארי המתולתל.לא לזה...למיקי ג'אגר."
הארי: (ידיים על השיער שלו,מחייך,מזייף עצבנות) "את פשוט לא מבינה את זה,נכון,אחות?" (כדור גולף כמעט נוחת על המחשב של הארי,מסתובבב לליאם ונותן לך מבט רצחני) "באמת,ליאם?"
ליאם: (צועק) "זה היה נייל!" (רץ להארי,מנגב זיעה ממצחו) "ממש חם כאן."
ג'מה: (מחייכת) "כ-כן.כל כך חם." (מנקה גרון) "ממתי באטמן התחיל להסתובב עם האח הלוזר שלי?"
הארי: "נכון."
ליאם: (צוחק) "הי,ג'אמ!את נראת נהדר!"
ג'מה: "הו ליאם,אתה נראה ממש...בסדר."
נייל: (רץ) "שברתי משהו?"
ג'מה: "מה שדון אירי עושה מאחוריך,ליאם?"
נייל: "ברצינות,ככה את אומרת לאנשים שהתגעגעת אליהם?"
הארי: "תסמוך עלי,שאלתי את אותו הדבר."
ג'מה: "לא יכולה לשלוט בזה,בלונדי.כל פעם שאני רואה אותך הדבר היחיד שאני רואה זה עלי תילתן ופרסות סוסים מזהב."
נייל: "היי,אתה מגזימה יותר מידי.זה יותר מידי אירי."
ג'מה: "זה מה שאתה,אז איפה הקשת בענן?איפה הכסף שלי?"
נייל: (מחייך) "אני אוהב אותך,ג'אם."
ליאם: "הו,סליחה,נייל כמעט פגע במחשב שלך,הארי.ותסמוך עלי,אני אפילו לא יודע למה מישהו שמשחק גולף כל הזמן כזה גרוע בזה."
YOU ARE READING
Carpe Diem//Hebrew [larry stylinson AU]
Fanfiction״אני אוהב אותך. ועם כמה שזה קשה,אתה לא חייב לאהוב אותי בחזרה.״ פאנפיק מתורגם על לארי. כל הזכויות שמורות ל @tryptopatz