[דונקסטר,דרום יורקשייר,אנגליה,הבית הישן של הטומלינסונים,22:32,התנצלות יפה]
לואי בא הביתה,מופתע לראות את רוב האורות סגורים.הוא מדליק אותם,רואה שאף אחד לא בסלון.הוא עולה במדרגות בשקט לחדר שלו,שוכב במיטה,עוצם את העיניים שלו עד שהוא מרגיש משהו נזרק עליו.
לואי: (מופתע) "הולי שיט!מה לעזאזל?" (מקים את עצמו מהמיטה במהירות,מסתכל על האדם מולו,מופתע) "פיזי?!"
פיזי: (צוחקת ללא שליטה) "תפסתי אותך!" (משיטה טלפון ללואי) "אני מצטערת.זה חייב תמונה!"
לואי: "אלוהים." (עיניים פקוחות לרווחה) "ואת צילמת את זה?!"
פיזי: (צוחקת אפילו חזק יותר) "אממ...כן.המעריצים שלך הולכים לאהוב את זה."
לואי: (מרים את היד כדי לחסום את הטלפון שלה) "בבקשה תפסיקי את זה.תכבי את זה!"
פיזי: "מאוחר מידי.אני אפרס את זה אחר כך."
לואי: (מתנשם בכבדות) "תפסת אותי שם,פיזי.את יודעת שאני שונא ציפורים."
פיזי: "אני עדיין לא מבינה למה אתה מפחד מהם,לו.אתה אפילו נישקת את קווין פעם."
לואי: "זה...הוא סיפור שונה."
פיזי: "אז,קווין לא ציפור?"
לואי: "בבקשה,אל תעשי את זה שוב."
פיזי: (משאירה את הטלפון שלה,מרימה את הצעצוע) "אני חשבתי שאתה מפחד מהאמיתיות,לא זה."
לואי: (מרים את ידיו בהגנה) "תרחיקי את הדבר הזה ממני!"
םיזי: "אם אתה אומר." (זורקת את זה עליו)
לואי: "פליסיה טומלינסון,את מתה!" (זורק את זה בחזרה עליה,מדגדג אותה)
םיזי: (צוחק ללא הפסקה) "בסדר!בסדר!גמרתי,אני בסדר!" (מרימה את ידיה בהגנה)
לואי: (צוחק איתה) "מעולה!"
פיזי: "אני שונאת שאתה קורא לי ככה."
לואי: "לפחות גרמתי לך להפסיק.את יודעת שאני קורא לך ככה רק-"
פיזי: (עוקצת) "אתה כועס,אני יודעת,אני יודעת."
לואי: (יושב בחזרה על המיטה שלו) "טוב שאת עדיין יודעת את זה."
פיזי: "בדיוק כמו כל הורה או אח אחר.אני שונאת אותך." (יושבת לידו) "אנחנו בסדר?"
לואי: (מלטף את היד שלה ברכות) "ברור שכן.רק אל תעשי את זה שוב.״
פיזי: (צוחקת,אבל עוצרת את עצמה) "אני מצטערת."
YOU ARE READING
Carpe Diem//Hebrew [larry stylinson AU]
Fanfiction״אני אוהב אותך. ועם כמה שזה קשה,אתה לא חייב לאהוב אותי בחזרה.״ פאנפיק מתורגם על לארי. כל הזכויות שמורות ל @tryptopatz