gd dan ji hyo keluar dari taman permainan sambil memegang tangan. Mereka tidak sedari top ada dibelakang mereka.lepas gd dan ji hyo hilang dari pandangan, top keluar dari kereta dan memasuki taman permainan itu. Top melihat satu ukiran yang membuatkan top marah. Top menumbuk kuat ukiran itu. Top mengusap kepalanya dari dahi ke tengkuknya.
Depan rumah ji hyo
Gd dan ji hyo sudah sampai di rumah ji hyo. " setakat ni sahaja saya hantar awak" kata gd. "Eleh depan rumah je" kata ji hyo. Ji hyo hendak masuk rumah tetapi.. "ehem" gd berbuat batuk. Ji hyo menoleh kebelakang. "Ji hyo-ya sebagai balasan hantar awak balik," gd menunjukkan pipinya. "Kiss dulu pipi saya!" Minta gd.
"Saya seganla" kata ji hyo. "Please". Gd buat muka comel. Ji hyo terus mencium pipi gd. "Itu untuk balasan kerana hantar saya pulang" kata ji hyo dengan muka merah. Gd secara tiba2 memeluk ji hyo lalu dia berkata " you're the one who i love so much, ji hyo". Muka ji hyo lebih merah. Top masih lagi melihat mereka. Gd sedang melambai ji hyo dari luar pagar rumah ji hyo. Ji hyo juga melambai gd. Gd membuat tanda hati kepada ji hyo.♡. Ji hyo senyum malu. Ji hyo memasuki rumahnya. Gd terus berjalan. Semasa gd berjalan jauh dari rumah ji hyo. Top keluar dari kereta dan menolak gd ketepi. Gd bersandar ke dinding. Top memegang kolar gd. "Top!, kenapa awak buat macam ni". Top memandang gd dengan mata yang sangat marah." Ko buat apa kat ji hyo?" Tanya top. "Aku tak buat apa2 pun dekat dia" jawab gd. "Jangan nak menipu aku gd, aq nampak ko bermanja dengan ji hyo kesayangan aq tu" kata top. "Mana aku tau..." top menyampuk kata2 gd." Yah!, ko dengar sini. Aq taknak ko bersama dengan ji hyo. Faham!" Amaram dari top. "Apa masalah ko sebenarnya top. Aq dengan ji hyo skarang sepasang kekasih dan ko pulak nak marah apsal?!" Marah gd.
Top dengan geram dengan perkataan 'sepasang kekasih' lalu top menumbuk muka gd. Gd membalas tumbukkan itu. Bodyguard top menahan gd. Top menumbuk perut gd. Gd senak dan jatuh ke bawah. Top menolak gd dan gd bersandar ke dinding." Macam pengemis!"kata top. Top memikirkan sesuatu. Top mendapat idea. "Apa kata kita tambah lagi biar dia betul2 jadi pengemis".Top memijak bahu gd dengan kuat. Gd menahan kesakitan. "Ko sekali lagi dekat dengan ji hyo, bermanja dengan dia aq patahkan kaki ko faham!" Amaran top. Top dan bodyguardnya memasuki dalam kereta dan mereka pulang ke rumah. Pada masa itu, ji hyo sudah melihat kejadian tersebut.
YOU ARE READING
I ALWAYS REMEMBER YOU
FanfictionGD DAN JI HYO ADALAH KAWAN SEJAK KECIL,MEREKA SELALU BERSAMA SEHINGGALAH GD MENGAKU YANG DIA MENYUKAI JI HYO.JI HYO MENERIMA PENGAKUAN GD DAN MEREKA MENJADI PASANGAN KEKASIH.TETAPI PERCINTAAN MEREKA DIGANGGU OLEH SESEORANG