Herşeyi öğrenmenin vakti geldi artık Jackson şimdi ben konuşucam siz dinliceksiniz. Yeni yıla girmemizede 1 saat kalmış tabi siz yeni yılı göremiceksiniz sana ve karına, kızını ve damadını nasıl öldürdüğümü anlatıcam süpriz hatta izleticem. Hiç düşündünmü Jackson büyük bir ödülle ailenle adada tatil kazanıyorsunuz ne kadar büyük şans gibi gözüküyor ama aslında sizi ölüme götüren büyük bir tuzak. Şimdi adaya ayak basmanısdan itibaren bu planın nasıl işleğini size anlatayım.
30 aralık
8.00
Merhaba adaya hoşgeldiniz ben bugünkü tatilinizde size eşlik edicem buda yardımcı Paul "tanıştımıza memnun oldum size her konuda yardımcı olabilirim. "Ben Jackson karım Adrian bunlarda kızım tamara, Damadım ken torunun tadd tanışdığımıza memnun oldum.
"Şimdi ilk önce odalarınıza yerleşin ve sabah kahvaltısı için buraya toplanıcaz saat 9'da burada bulunun lütfen. Şimdi herkes odalarına.
30 aralık
9.00
"Merhaba tekrardan adaya hoşgeldiniz"
"İsterseniz Paul ve sizde kahvaltıya katılın Abraham"
"Peki olabilir buyrun oturun bayan Adrian ve tamara hanım ayakta kaldınız."
(Aslında yemeklerinize ilaç atıp sizi uyutabilirdim ama bu yılbaşı için çok basit bir intikam olurdu sıkılma jakson devam ediyorum yavaş yavaş finale geliyorum. Sen ve ailen hatalarınla yüzleceksiniz yıllarca kaçtığınız gercekler yüzünüze vururken ben ve paul zevkle izleyeceğiz.)
"Evlimisiniz baylar yoksa hala bekarlık sultanlık diye yalnızmısınız"
"Adrian hayatım uyandırma gençleri "Benim bir nişanlım var"
"Peki senin abraham kalbini çalan biri varmı?
"Hayır bayan Adrian hanım daha gencim ve hayat bana birini sevmek ve sevilmek için şans vermedi"
"Anne ben lunaparka gitmek istiyorum"
"İsterseniz paul sizi ailecek gezdirir bende sizi masaja ve hamama götürürüm"
"Tamam kabul edildi"
"Ozaman yarın saat 12'de otelin önünde bekleyin."
31 Aralık
Saat 12.00
"Tamara Hanım Hoşgeldiniz ve siz ken beyefendi bugün sizinle ben ilgileneceğim"
"Paul ilk önce fuara gidelim"
"Peki efendim"
"Jackson beyefendi ve Adrian hanım sizi ayrı hamamlarda alalım"
"Adrian hanım bir isteğiniz varmı birazdan masörlerimiz gelcek"
"Aslında bir eksik var gel kulağına söyleyeceğim"
"Adrian hanım beni niye öptünüz"
(Paul durdur evet Jackson gördüğün gibi karın fazlasıyla harika sex yapıyor ve bu seni ilk aldatışı değil şimdi bunu izle.)
31 Aralık
13.00
Evet öğle yemeği vakti bir arada ailecek yemek yemek çok keyifli olucak.
"Ne işle meşgulsünüz ken beyefendi?"
"Avukatım peki siz kaç senedir bu iş yapıyorsunuz?"
"18 yasında yetimhaneden ayrıldığından beri pek çok iş yaptım 2 senedir de bu işle meşgulüm."
"Anladım sizin yani ailenizin adına üzüldü"
"Bazı şeylere sadece üzülmek yetmiyor beyefendi."
"Evet haklısın"
"Oğlunuz kaç yasında?"
"10 yasında"
"Hepinize afiyet olsun yemekleri yedikten sonra odalara dahılabiliriz"
"Aslında biz gezmek istiyoruz"
"Peki ken ben annen biraz uyucaz siz ailecek gezin"
"Tamam sizi ormanda pikniğe götürelim"
"Ozaman hadi size iyi eğlenceler çocuklar"
31 Aralık
15.00
Evet burada piknik yapabiliriz. Hadi buyrun oturun bende atıştırmalık tatlıları koyarım.
"Biraz işinizden bahsedin ken bey avukatlık nasıl?"
"Güzel sevdiğim işi yapıyorum ve çevrem geniş olduğu içinde ünlüyüm"
"Uyuşturucu kaçakçısı olmanızla'da meşhurmusunuz?"
"Bu ne demek oluyor?"
"Hadi ama ken sen ve tamaranın babası uyuşturucu kacakçısısınız ve bunu ben biliyorum itiraf et yoksa oğlunun kafasına sıkarım"
"Tamam bırak silahı kabul ediyorum uyuşturucu kaçakçısıyım bizden ne istiyorsun?"
"Seni ve aileni öldürmek istiyorum"
"Neden ama nedeni ne?"
"Senin baban benim ailemi gözlerimin önünde öldürdü, paul'un ailesini de öldürttü"
"Ama bu bizimle alaka değil biz masumuz"
"Benim ailemde masumda sen bir uyuşturucu kaçakcısısın pek çok insan öldü senin yüzünden, karın birine arabayla çarpıp ölümüne sebeb oldu ama ceza almadı neden çünkü kocası avukat babası zengin burdaki tek masum oğlun merak etme onu öldürmücem ama siz ölürken izlicek."
"Sana bütün servetimi veririm bırak bizi"
"Servetmi hadi bana kaybettiğim ailemi geri getirin sizin yüzünüzden ölen ailemi"
"Abraham dur adamı öldürmek bana kalsın sen kadını hallet."
"Tamara öğrenmen gereken bir gerçek daha var"
"Bunuda sen söyle paul"
"Senin baban şuan bildiğin adam değil evet doğru duydum annen babanı aldattı tek gecelikdi ama sana hamile kaldı."
"Olamaz annem bunu yapamaz"
Şimdi ben anneyi sen babayı 3 deyince vurucaz 1 2 3 .
( evet jakson gördüğün gibi kızını ve damadını öldürdüm torununun gözünün önünde yıllar önce senin bana ve aileme yaptığın gibi pardon kızın demişim o senin kızın değil bunuda öğrenmiş oldun hadi dön ve karına bak. Tüm bunlar olurken siz ilacın etkisiyle uyuyordunuz. Aslında torununu öldürmeyecektim ama geride iz bırakmamak için hem de torunun benim yaşadıklarımı yaşamasın diye onuda öldürdüm.Bu hikayeyi yarışma için yazdım umarım beyenirsiniz ikinci bölümü okursanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılbaşı İntikamı #WattyTR2016
HorrorHerşeyi öğrenmenin vakti geldi artık jakson şimdi ben konuşucam siz dinleyeceksiniz. Yeni yıla girmemizede 1 saat kalmış tabi siz yeni yılı göremiyeceksiniz sana ve karına kızını, damadını nasıl öldürdümü anlatıcam süpriz hatta izleticem. Hiç düşünd...