31 aralık
23.50
Herşeyi ögrendiğine göre söyliyeceklerin varmı Jackson ölmeden önce belki karına lanet okumak istersin.
"Paul ağsını aç ikisininde"
"Abraham nolur acı bize ne istersen yaparız"
sen gözümün önünde ailemi öldürürken bize acımadın. Benim için hiçbir zaman aydınlık gökyüzü olmadı hep karanlıkdı gökyüzüm çünkü sen günışığım ailemi aldın elimden"
"Dur bir dakika herşeyi anlatcam tüm gerçekleri öğrenmelisin"
"Hangi gerçekler"
"Annenle benim bir ilşkimiz vardı"
" hayır saçmalama şimdide anneme iftira atıyorsun"
"Evet inan bana gerçekler bunlar dinlemelisin beni. Annen pişman oldu ayrılmak istedi ama ben aşıktım ona. Yılbaşı akşamı Adrian herşeyi öğrenmiş kızımla birlikte kaçacaktı. O akşam çok içtim ve babana herşeyi anlattım kavga cıktı baban beni silahla vurmaya çalıştı silahı alıp onları ben vurdum. Pişman oldum ama çok geçti bu vicdan azabı yüzünden kanser oldum"
"Ama hapse girmemek için her şeyi yaptın yine durmadın paul'un ailesini öldürttün"
"Ailemden ne istedim benim ailem sana ne yaptı"
"Paul dinle beni senin baban benim adamamımdı bunları öğrenince beni tehtit etmeye başladı ona para verdim ve her seferinde daha fazla istedi ve onu öldürttüm"
"Peki annem onun sucu neydi?"
"Oda babanın yaptığı hatanın aynısını yaptı hatta ileri gitti kızımı kaçırdı adamlarım yerini bulunca onu öldürdüler . Her şeyi öğrendine göre öldürün bizi"
"Gerçeği söylemek gerekirse bu intikam hayal ettiğimden daha güzel oldu. Şimdi 10dan geriye sayıyoruz yeni yıla gircez hadi sizde sayın 10 9 8 7 6 5 4 3 2 ve 1 elveda Jackson elveda Adrian cehennemde görüşürüz.
1 ocak
00.00
"Yeni yılın kutlu olsun Abraham" "seninde jakson bu yeni yıl kutlamasını hiç unutmucam"
"Bu cesetleri de ormana götürün amcam halleder abraham bize kalan şimdi jakson'nın mirasını yemek"
"Saçmalama paul onun kirli parasını yemicez bağışla gitsin"
"Abraham sana yılbaşı hediyem"
" bu kolye annemin kolyesi onu nerden buldun"
" Jackson saklamış"
"Çok teşekkür ederim paul seni kardeşim gibi seviyorum"
"Bende seni abraham"
"Yeni yıla girdiğimize göre geçmişi unutalım Abraham"
"Evet paul unutalım ve yüzümüzü geleceğe dönelim."..........................SON.......................
(YARIŞMA İÇİN YAZDIĞIM BU HİKAYEM UMARIM BEYENMİŞSİSİNİZDİR YORUM YAPABİLİRSİNİZ.) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılbaşı İntikamı #WattyTR2016
HororHerşeyi öğrenmenin vakti geldi artık jakson şimdi ben konuşucam siz dinleyeceksiniz. Yeni yıla girmemizede 1 saat kalmış tabi siz yeni yılı göremiyeceksiniz sana ve karına kızını, damadını nasıl öldürdümü anlatıcam süpriz hatta izleticem. Hiç düşünd...