Önceki hiakyem okuma almadı,eğer bu da almazsa bi daha yazmicam bu parttan 4 okuma gelmezse 2. yi yazmicam :( <3
Melina ve Adriana, en yakın dostlar. Taa ki geçen yıl Melina beni satana kadar...
Melinayla çok yakın arkdaştık,gizli saklımız asla olmazdı.Ama en büyük ortak yönümüz ''Popülerler Çetesi''(kendini popüler sananlar)nden nefret etmekti.O conconlar kendilerini tanrıça falan sanıyolardı,onlara göre dünya sadece onların etrafında dönerdi.Ben kendimi onlardan nefret eder sanıyordum taa ki Melina ile tanışana kadar.Popülerler Çetesi ile uğraşmak en büyük zevkimizdi.Onlara aklınıza gelebilecek en büyük kötülükleri yapardık.Tabii onlarda suspus oturmazlardı.Biz onları hortumla ıslatırsak bizi müdüre göndermek için komplo kuaralardı.Ancak bu yıl,her şey değişti.Okulun ilk günü dünya başıma yıkılmış gibi oldum.Neden mi,okulun ilk günü Melina'yı göreceğim için çok heycanlıydım nasıl olsa yazdan beri hiç görüşmemiştik,acaba değişmiş miydi?Okula adım attığım an Melina'yı aramaya başladım,bulamayınca şaşırdım,geçen sene Melina okula benden önce gelmişti.Herhalde trafik vardır diye düşünüp koşa koşa sınıf listelerine bakmaya gittim.10-B sınıfının kapısındaki listede ikimizin adını da görünce havalara uçtum.Hemen gidip Melina'yı bulmalı ve haberi vermeliydim.Melina'yı ararken kapıdan giren Popülerler Çetesine göz attım.Her zamanki gibi havalı görünmeye çalışıyorlardı,ama yalarında farklı birisi vardı,daha önce yanlarında hiç görmediğim.Daha da yaklaşınca o kişinin yüzü belirdi.Yüz tanıdık geliyordu.Biraz daha yakınlaştım,olamaz!!O Melina mıydı?