Popülerler Çetesi-3

121 9 5
                                    

Bi kaç arkadaşımın isteğiüzerine hikayeye devam ediyorum umarım beğenirsiniz <3

Evet dedim seni dinliyorum Melina.

Adriana bak gerçekten göründüğü gibi değil GERÇEKTEN.

Nasıl peki Melina,nasıl?Yazın birlikte olma planları yapıyorduk şimdiyse gelmiş nefret ettiğimiz grubun parçası olmuşsun ne tepki vermemi bekliyorsun!?

Adriana yapmak zorundaydım anlıyor musun senin için Adriana yeterli zaman yok ger.ekten bu yıl kötü şeyler olacak.Çete senden nefret ediyor.Deke'i hatırlıyor musun senin eskin işte geri geldi Adriana senden intikam almak için geri geldi.Bunları sana anlatamam yoksa ikimiz de tehlikeye gireriz anladın mı sadece çok dikkat et seni asla bırakmayacağım dedi ve uzaklaşıp kayboldu.

Şimdi bunların hepsi bir araya gelince hiçbir şey ifade etmiyordu. Deke'ten ,ben ve Jessica hoşlanıyorduk.En büyük kavgalarımız onun yüzünden olmuştu.Deke biraz şeydi...Hırslı.Jessica sırf ayrılmamız için yüzlerce yalan uydurmuştu.Deke de gidip bunlardan birine inanmıştı 

2 yıl önce

Hava çok güzeldi yürüyüşe çıkacaktım.Kahvaltı yaptım hazırlandım.Telefon ve kulaklığımı alıp kapıdan çıkacakken kapının önünde bir araba durdu.Deke öfkeyle üzerime yürüdü.Bağıracaktım ama elleriyle ağzımı kapamıştı.O kadar güçlüydü ki karşı koyamıyordum.Beni eve soktu.Korkudan bayılmış olmalıyım gözlerimi açtığımda odamdaydım.Deke beni sandalyeye bağlamış karşımda oturuyordu.

Bana gülümseyerek 

Günaydın prenses dedi.

Ondan nefret ediyordum bana Jessica'nın yalanından bugüne kadar cehennem hayatı yaşatmıştı.Ama o kadar yakışıklıydı ki...Kumral ve ela hiç kimseye  o kadar yakışamazdı.Üstündeki mavi t-shirt ve jean ileo kadar yakışıklıydı ki...

Kendime gelir gelmez 

Senden nefret ediyorum ne istiyorsun benden NE dedim

Bana yaklaştı.Nefeslerimiz birbirine karışıyordu.İNTİKAM dedi.

Bana yaptıklarını tek tek ödeyeceksin Adriana dedi.ANi bir hareketle cebinden bir çakı çıkardı.Tenim üstünde gezdirmeye başladı.O buz gibi metal tenimde dolaşırken adeta kanım dondu.

Kulağıma eğildi ve O kadar canın acıyacak ki seni bununla öldürmemi isteyecksin.

Çakısını cebine koydu ve gülümsedi:Ama ben prensesime kıyamam.Bu gülümseme o kadar korkunçtu ki...

Bir de sana yapacaklarımın yanında bu hiç kalacak .

Odanın kapısı güçlü bir şekilde kapatıldı.Ayak sesleri ve BAM kapı kapandı.

ŞİMDİ 

Bir an irkildim telefonum titredi.Mesaj gelmişti.Bilinmeyen numara

-Beni özledin mi prenses ben seni çok özledim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Popüler ÇetesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin