Finn's pov;
Het verhaal van Finn;
Ik verveelde me dood! Het was uitval en stuurde Anna een berichtje. Toen kwam Isa naast me zitten ze is echt heel knap maar echt een trut! Ik wist dat ze op mij was en draaide me om.
*Tring Tring* daar ging de bel en ik liep naar de 3 bomen toe (geheim plekje ergens achter het fietsenhok) en zag Anna aan lopen. Och wat is ze toch mooi! We kuste en.... Toen ging de bel.
--------Na school-------
Ik had een lekke band en moest hem zelf plakken, omdat de conciërge ziek was. Isa had dit "toevallig" ook. Ik zuchtte en plakte mijn band. Vervolgens zij Isa; "Heei Schatje help me eens even wil je?" Ik keek om me heen om te zorgen dat er niemand was en plakte ook haar band.Vervolgens duwde ze me achter het fietsenhok en kuste me ruw, ik dom mens kuste haar terug, denk omdat ze wel zo knap is. "Heei Finn leuk op je hier te zien, was het lekker?" Hoorde ik een vertrouwde stem zeggen. Mijn hard stopte en ik bleef aan de grond genageld het was Anna. Veel tijd om te bedenken wat ik wou gaan zeggen had ik niet; ze sloeg me en reed huilend weg. Isa zei lachend; "ha had je haar lelijke gezicht gezien?" Ik was zo boos en riep; " bi*ch ze is de mooiste vrouw ever en jij bent echt een dikke slet!" Sloeg haar keihard in haar gezicht en reed snel achter Anna aan.
Ik belde haar, maar ze nam natuurlijk niet op. Ik fietste nog steeds achter haar aan en tot mij verrassing reed ze naar het park ik gooide mijn fiets neer en zei; "Anna het is niet zoals je denkt dat het is laat je het me uitleggen" "niks uitleggen je geeft niks om mij!" Zei een snikkende Anna. "Anna denk je dat ik zo hard achter je aan fiets als ik niks om je geef? Ik hou van je! Laat het me uitleggen alsjeblieft?"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heei! Weer een nieuw hoofdstukje! Ik heb mijn best gedaan, maar stop alsjeblief niet met lezen! Thnx fijne feestdagen allemaal! 🎄🎅🏼💗😽
JE LEEST
Hoe overleef ik een (ouder) vriendje?
RomanceDit boek gaat eigenlijk over mij ik had een vriendje die in een hogere groep zat en dus ouder was. Het kan ook heel leuk zij en ook helemaal niet. Ik geef ook tips! Veel plezier met lezen!