Hoofdstuk 6: Doorvertellen

341 14 1
                                    

Anna's pov
Ik was onderweg naar school samen met Lara mijn BFF ik vertelde haar over mij en Finn. 'Vind je het raar?' 'Neej hoor wat maakt het uit met wie je gaat!' We reden het school plein op en zette onze fietsen in het fietsenrek. 'heeyy Anna' Daan en Finn stonden me waarschijnelijk op te wachten. Ik zei: 'heeyyy' 'ik hoorde van Finn dat je met hem had!' *fluit fluit* 'ja leuk hè'zei ik en liep samen met haar naar binnen.

**************
*Bzzzz Bzzzz* ik zat nog steeds in een les en pakte stiekem mijn IPhone: (A:Anna D:Daan)
D: snap jij er iets van?
A: een beetje maar kijk uit want al Mr. Heseling merkt dat we zitten te whatsappen nou...
D: ik weet het! We zijn nig steeds vrieden hé?
A: ja tuurlijk

Daan kan jij me zeggen wat het antwoord is?

A: 26,8

26,8 Mevrouw! Goedzo want dit is heel belangrijk volgende week krijgen jullie een SO.
D: een beetje? Volgens mij snap je het hartstike goed! Bedankt nog!
A: alsje maar nu opletten
***********
Het was woensdag dus gingen Lara en ik iets leuks doen! (elke woensdag al vanaf de basisschool!) 'zullen we gaan shoppen?' 'Jaaaa goed id!'

We stonden allebei in een pashokje ik had een blauw dun zacht truitje aan en Lara een zwart truitje met allemaal verschilldende bloementjes dat stond haar zo mooi! 'Wow' zeiden we toen we elkaar zagen 'ik neem hem jij ook?' Vroeg ik 'ja tuurlijk' toen zei ze opeens: 'OMG HEB ZO GOED ID! Zullen we allebei het zelfde T-shirt kopen?' 'Ja goed id'

We kwamen allebei het pashokje uit met een roze T-shirt met WILD erop we kochten alles en gingen nog iets drinken

****************
F: heey schatje😘
A: heei ander schatje!😘
A: ik ga nog effe leren bye!
F: bye!

Heeyy mensen! Wow al 30 lezers! Thnx daarvoor ik vindt het heel leuk! Maar hoe denk je dat het verder gaat met Anna en Finn? Weet je wat jullie mogen ook beslissen command wat jullie in hoofdstuk 7 willen lezen!

Read

Vote

Command

Xxxx

Hoe overleef ik een (ouder) vriendje?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu