hanım efendi

29 4 2
                                    

Nerden çıktı ki bu eğlence şeysi anlamıyorum . Zaten yeterince başım ağrıyorken birde hiç yokmuş gibi müzik sesinden dolayı beynim patlıyacak . Sırf ablamın kalbi kırılmasın diye gidiyorum bu yere . Aslında olay şu ablam ve bazı iş arkadaşlarıyla bir yemeğe gidiyoruz . Resmi birşey değil ama yani umarım sıkıntıdan oracıkta ölmem. Gardolabımın önüne geçtim öbür kızlar gibi değilim saatlerce onumu giysem , şunu mu giysem yapan bir tip bu yüzden direk bi siyah pantolon, üstüne siyah göbek dekolteli bir sporcu atleti , siyah deri ceket ve siyah boylarımı giydim ekstra olarak birkaç kolye yüzük vb takılar taktım. Saçlarımı da topuz yaptım ve işte hazırım. Saate baktım 18.10'du yavaş yavaş son olarak çantamı alıp kapıya çıktım. Ablamla gideceğimiz mekanda buluşacaktık bu yüzden otobüs durağına doğru yürümeye başladım bineceğim otobüs bizim mahallemizden geçmediği için çok şansızım. Uzun bir yokuş tırmandıktan sonra nihayet otobüs durağına geldim. Otobüsü bekliyorum ki telefonumun çalmasıyla irkildim . Baktığımda ablam arıyordu.
"Melissa nerdesin ? " dedi sanki çok beklemiş gibi yarım saattir ben bekliyorum otobüs kıza bak " kocaya kaçtım abla gelmiyorum ben " , " kızım saçma saçma konuşma nerdesin hala sen biz 10 dakikaya mekândayız sen hala piyasada yoksun " he bende keyfimden gelmiyorum zaten ta delirtir bunlar insanı ,
" Otobüs geldide ben binmedim zaten canım ablacım yakışıklı erkek yoktu filan ondan tobe ya beni merak etmeyin otobüs gelirse 1 saate ordayım hadi öptüm canım bay " dedim kapattım bunlarlamı uğraşıcam ben Allah Allah . Telefonu cebime koydum ve otobüsü beklemeye devam ettim aradan 5 dk geçti ve sonunda geldi . Şoföre parayı verdim ve oturmak için yer bakındım ama tam tersi hiç oturacak yer olmasını bırakın ayakta duran en az 10 kişi vardı . Bende o madurlardan biri oldum ve gidip birinin önünde dikilmeye başladım . Önümde duran kıvılcık bir saçlı çocuktu. Kulaklıklarını takmış telefonla uğraşıyordu hani şu taş denilen erkeklerdendi. Ama bu çocuk bana bir yerden tanıdık geliyordu ben tam bunları düşünürken bir an kafasını kaldırdı ve göz göze geldik ben direk gozlerimi kaçırdım . Yola bakmaya devam ettim. Önümde bir kıpırdama hissettim kıvırcık saçlı çocuk kulaklıkları çıkardı ve sırt çantasına koydu ayağa kalktı bana baktı ben tam oturmak için hamle yaptığım da bir an pantolonunu çekip tekrardan bulunduğu yere oturdu . Ama olurmu böyle birşey söylemisiniz? Ya varya Allahım neydi benim günahım . Çocuk bana bakıp bıyık altından gülmeye başladı . Allahım rezil oldum . Ben hiç bozuntuya vermeden yola bakmaya devam ettim birkaç durak geçtikten sonra çocuk yine kıpırdadı ve ayaklandı yine -_- bana baktı "Simdi oturabilirsin küçük hanım gecebilirmiyim " dedi bu kendini ne sanıyor ? Küçük hanım filan ? "Küçük hanım mı ? Sen kimsin bana boyle hitap ediyosun lan? " dedim ama cidden sinirlenmiştim o kim ki bana öyle bir hitapta bulunabiliyor ? Ben öyle diyince gamzesini gösterip gülmeye başladı " Aaa sen beni hatırlamadın mı küçük hanım aaa ayıp insan 4 ay peşinden koştuğu kişiyi unuturmu hiç ? Neyse küçük hanım görüşürüz " degip göz kırpıp düğmeye bastı. Ne diyodu bu pis kıvırcık . Arkasından baktım tam birşey diyecekken o inmişti. Allahım neden tüm psikopat salaklar beni bulur ki? Onun kalktığı yere oturdum. Aradan bir 15 dakika geçtikten sonra sonunda inmişim . Yandaki teyzenin ölümcül bakışlarından dolayı çok rahatsız olmuştum . Mekana geldiğimde ablamlar beni karşıladılar. Masaya oturduk herkezle teker teker tanıştım. Yemekler geldi ve müzik başladı o an iste tüm hayallerim birkez daha yıkıldı . Malesef sizin beklediğiniz gibi bende bar ortamı gibi bir müzik bekliyodum ama malesef Ankaranım bağları çalmaya başlayınca size olduğu gibi benide büyük bir hayal kırıklığına uğrattı ve sunu kanıtlamış oldum BURADA SIKINTIDAN ÖLECEĞİM...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KIVIRCK ODUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin