Jack's Pov: I Found A Sock To Clean The White Substance Off My Chest, I Heard Knocking. "Jack? I'm Sorry." Mark Said, I Didn't Answer. "Jack?" I Heard More Knocking, "GO AWAY!" I Screamed. I Kept Digging Around For Clothes, "Jack, Just Let Me In..." Mark Said, "JUST SHUT UP, PERVERT!" I Yelled. "Jack, Just Accept My Apology..." He Sat Outside Of My Room, "Mark, You Attempted To Have Sex With Me, I Wasn't The Type For That, I'm Squeamish..." I Found A Sweatshirt And A Pair Of Briefs, I Put Them On. "I Didn't Know That..." Mark Put His Head Up Against The Door. "Mark, I Know You Have A Crush On Me, But I Don't, I Never Did..." I Sat Down Against My Door. "I'm Sorry I Even Tried..." Mark Started Crying, "No Mark, I'm Sorry I Even Tried..." I Unlocked The Door. "Hey, Doofus... Let's Go Cuddle..." Mark Looked Up At Me, I Helped Him Up. I Went Downstairs And Mark Followed. Mark Sat Down And I Sat On His Lap. We Started Hugging, Soon, We Were Nuzzling Our Noses. Mark Put His Hand In My Briefs, Feeling Around. "EEP!" I Blushed, I Pushed Him Playfully. "Mark!" I Laughed, "What?" He Responded. I Responded Back With A Hug, He Hugged Back. "Hey, Jack?" He Said, Before I Could Say Anything, He Kissed Me. I Blushed, But Started Kissing Back. He Asked For The Entrance, Which Was Given. Soon, Our Tongues Messed Around In Both Our Mouths, I Was Moaning Mark's Name Inside His Mouth. Soon, He Started Putting My Hands Around My Waist, They Ran Up And Down My Back. I Heard A Buzzing Sound, We Stopped Kissing. "CRAP! It's Bob!" Mark Looked At His Phone, "Hello?" Mark Asked, "Hey, Mark." Bob Said. "Hi." I Said, "Bob, This Really Isn't A Good Time To Call..." Mark Explained. "Oh, Okay, See Ya!" Bob Hung Up, "Ugh..." Mark Put His Head In His Hands. "Mark, Are You Okay?" I Asked, "I'm Fine..." He Told Me, Sitting Down. I Shrugged And Went Back Upstairs, Wiping Spit From My Lips.