Efenin hamlesinden sonra moralim yerine geldi.Ders bütün sıkıcılığıyla ruhuma işliyordu.Kapı çaldı birden müdür gelmiş yanındada bi çocukla
Yada meteor mu demeleiydim?????
-Dersi böldüğüm için özür dilerim hocam yeni biri varda onu getirdim
-Ne demek hocam buyrun
-Çocuklar bu Emre yeni sınıf arkadaşınız.Evladım sen geç otur boş bir yere bak şurası boş .Öykü çantanı alırmısın evladım Emre otursun.
Bu cümleyi demesiyle çantayı almam bir oldu.Emre kulaklarımda yankılanıyordu bu ad.Emre Emre inanılmazdı.Kahvenin en şefkatli tonuydu gözleri,dudakları çilekli lolipopuma benziyordu şevk veren teni pürüzsüzdü.
-Öykü?
Efe bana sesleniyordu bunu fark ettiğim an aynı zamanda çocuğa 1 dakikadır bakışlarımı diktiğimide fark ettiğim an oldu.
REZİLLİK!!!
-Pardon ben dalmışım
-Fark ettim iyimisin?
-Hıhı
İyi değildim bir gram bile!Kalbim Hüseyin Boltu geçmeye çalışıyordu sanki bune hız sakin ol kalp sakin...
Zil çalar çalmaz çocuğun yanına gidip kendimi tanıttım.
-Öykü ben
-Evet biliyorum?
-Doğru müdür demişti adımı eee naber kendinden bahsetsene biraz.
Oha inanamıyorum şapşik Öykü bu konuşmayla Esra Erol 'dan tam puan alırdım herhalde bune hal ya sıçtım sıvazlıyorum şuan tamam sakin
-Öykü sana ayırıcak vaktim yok önümden çekilirsen iyi olur.
Topuklarım onun emriyle bir adım yana kaydı.Ve daha sonra bedenim kızardı.İnanamıyorum ben ben galiba bu hormanel duygu neydi adı hani AŞK mı? Ben aşık mı oldum turşuyla bütünleşen kız aşık mı oldu?
*****
Anıl önümde hızlı hız koşup birden duruyordu bende doğal olarak sendeliyordum ve Anıla çarpıyor sonra tekrar çarpıyordum.Anılın hoşuna gidiyordu tabiki .Doruk etraf ıslık çalarak güzel kızlara bakışlar fırlatıyordu dans eden bakışlar...Efe hiç birşey yapmıyordu bakışlarında lodos vardı sadece dinmeyi bekliyen bir lodos.Belkide dindirmesi gereken kişi bendim.
-Efecik efecik cik cik nereye gidiyoruz?
Tabiki Anıl hemen atladı nereye gitcez kızım bizim ağaçeve.
5 yıl önce yapmıştık orayı okul çıkışı mutlaka giderdik ben onlardan daha çok gşderdim.Yağmurda özellikle yağmurda.Ağaç eve geldiğimizde merdivenlerden ilk Anıl çıktı ben düşersem totomu siz tutun diye sonra ben ayağım kayıyormuş gibi yaptım Efe tepki verir diye ama vermedi
Neydi bu çocuğun sorunu?Ben Emreyi düşünürken pembe ojeli hayallerime sırf onun içi ara verdim nesi var bu çocuğun?
Konuştuk eğlendik kafa dağıttık Efe hariç o uçağına atlayıp gitmişti bu Dünyadan en sonunda kalkmaya karar verdik
-Hadi kalkıyoz
-Doruk siz gidin ben biraz kalıcam.
-Öykü niye ? !
-Düşünücem Efecik
-Neyi!
-kanişleri Dünya barışını makyaj malzemelerini falan ?
-Bende kalabilirmiyim öykü?
-hmm kalabilirsin senden gizlim ne kadar oldu ?
Aslında amacım mutlu etmekti onu olmuştuda bu kadar ciddi olmamıştı hiç bana karşı.Tek kalmak istiyodum aslında yağmurda ıslanmak istiyordum .Ama efeciğimden önemli mi?
Doruk ve Anıl gittiler biz kaldık .Ve bizden ayrı düşünün iki beyin vücüdumuzdan ayrı.Mesela benim beynim Emrenin yüzünde dans ediyordu birden soğuk bir ses dansımı böldü.
-Öykü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marsdaki Kız
ChickLitBen gülerek ve hissederek yazdım en azından denedim umarım beğenirsiniz adımı vermeyi düşünmüyorum ben bu sıkıcı günden kağıt uçak yaptım ve uçurdum.uçtu uçtu ve uçtu.Sonra bir göktelene çarptı yere süzüldü sabah telaşı içindeki kadınları topuklu ay...