O bucata de harta

245 7 5
                                    

Pe Tatooin maestrul Theitan vorbea cu Boun(un rebel),Maestrul ii da lui Boun o bucata de metal cu o forma ciudata.
Boun.-Ce e asta?
Maestrul.-E o harta,este foarte importanta.Aparo ca si cum ar fi viata ta.
Boun.-Nu inteleg,de ce e asa de importanta?
Maestrul.-Aceasta harta arata unde se afla Louk Skyuoaker.
Boun.-Spre insusi Louk Skyuoaker?
Maestrul.-Da,dar sa ai grija ca Imperiul ar face orice sa puna mina pe ea.
Boun se uita la bucata de metal cind dintr-o data de afara se auzi un zgomot asurzitor.Cind a iesit din cort afara aterizau nave Imperiale pline cu clone inarmate.Acestia se aflau la doar citiva metrii de oras si se indreptau spre ei.Maestrul se intoarce spre Boun sii zice:
-Fugi cit mai repede sa nu te prinda.
Boun avea un droid care il chema R2 D2.Boun baga harta in droid si fuge repede spre nava.Se urca porneste toate comenzile,insa clonele iau distrus motoru.Boun ese di nava si se duce in spatele acesteia si se uita la motorul in flacari.Isi scoate pusca din spate si incepe sa traga in clone.Cin si-a dat seama ca cea mai mare parte din clone il tinteau pe el.Boun se uita spre droid sii spune sa fuga de aici cit de repede poate.Droidul fuge citva merii si se uita in spate cum il captureaza pe Boun.Din cer aterizeaza o nava mai mare decit toate celelalte,iar din nava iese un om inalt cu mantie si gluga ,iar pe fata avea omasca de metal de parca era Dark Vider.La briu avea o sabie laser diferita de altele(sabia poate fi vazuta in poza la fel si acest om).Clonele il iau pe Boun si il duc la acest soldat.Droidul speriat fuge de acolo.Intre timp soldatul il intreba pe Boun unde este harta,insa acesta tace,asa ca il urca in nava si pleaca.

Star WarsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum