Avui anem a un museu amb els de la classe, amb tot el merder que hi ha hagut no se que faré, sort que vaig parlar amb la Carla i hem va prometre que s'assentaria amb mi al bus.
Quan vaig arribar al mati la primera que va aparèixer va ser la Cristina, estava to loca jajaja, després la Maria i finalment la Laura.
Vam entrar a classe i tot normal ens van repartir el treball i vam anar al bus.
Quan per fi vam arribar al Cosmocaixa (museu de la ciència de BCN) jo estava amb la Carla, la Irene, la Marina i algunes altres. De cop i volta quan estàvem esperant a entrar dintre la Maria salta i diu Vicki vine aquí amb nosaltres, també estava el Nil, Oriol, Joel...
-Vinc?-vaig preguntar.
Es van fotre a riure i van dir: clar vine amb nosaltres.
Vam fer dos tallers i vam estar molt bé, després ens van deixar 1h 30 min per visitar l'altre part del museu i vam acabar fent fotos i diversos experiments.
Els nois amb la Maria i la Cristina van anar corrents al bosc inundat. La Laura també i volia anar, en aquell mateix moment jo la vaig agafar del braç i li vaig dir: -Ho sento no se perqué he fet això.
-Tranquil·la, tots ens equivoquem-va dir somrient.
-Gràcies
I ens vam abraçar.
Es va acabar l'excursió i en el bus i tots vam estar bé.Gràcies a deu que va anar tot el dia perfecte, tenia por de que tots ho sapiguessin.