Capitolul 1

1.1K 15 1
                                    

Buna ! Am 17 ani si sunt fin Romania , ma cheama Nicole , am inaltimea de 1,60 ochi albastri si par blond .

--------
Trrrrrr!
sa-mi dau doua palme , cine dracu suna la ora asta nici nu ma chinui sa ma uit ca suna incontinu .
I-au telefonul de pe noptiera si raspund era , era cea mai bina prietena a mea Julia .

Conversatie :

Julia : stii stau de jumate de ora si bat ca o proasta in usa si astept sa imi deschizi .

Eu : stii am o cheie de rezerva in vaza cu flori de la pervars si stiu ca uiti de fiecare data , si mai esti si proasta doar stii ca te iubesc hai intra mai repede .

Julia : ok ! mersiii ca imi aduci aminte de fiecare data de chestia asta .

Nicole : ma duc sa imi caut cu ce haine saa ma imbrac .

Ma duc sa-mi pregatesc hainele dar nu inainte de a face rutina zilnica . Astept sa curga stropii de apa pe pielea mea ca sa-mi revin din transa somnului . Dupa 5 minute ce stat si mam spalat am iesit . MI-am luat lenjerie albastra , blugi scurti de culoarea turcoaz , un tricou cu I'm single de culoare alba ca varul . Imi prind paru intr-o coada si il indrept putin ca sa para mai lung si mai frumos . Inainte sa ies din casa cu Julia imi geanta si vesnicele mele ghetute albastre .




buna , sper sa va placa e un inceput pentru mine si sper sa intelegeti , am sa scriu mai mult si cred ca voi pune odata pe saptamana cate 2-3 capitole . dar daca nu va place lasatimi un com sa nu mai scriu mai am unele greseli dar orice om face .

Satisfactia cu oricare (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum