Profu : domnisoara Brokse pentru urmatoarea ora ai de pregatit un eseu despre Grecia Antica .
Eu : dar domn profesor ...
El : nici un dar , stii ca nu imi place neatentia domnisoara .
Eu : dar .... eram atenta ...
El : probabil erai atenta la altceva dar la ora mea nu .
Clasa incepuse sa rada , eu eram , eram asa de ... clara era vea mai urata zi .
Ma uit la Julia si Andrew care se duelau care mai tare care mai incet prin saruturi . Mi se facuse scarba de ce vedeam .Trrrrrr .! ne anunta clopotelul de iesire . Domnul Rafa iesise iar eu dupa el . Plecasem in curtea scolii si m-am asezat pe o bancuta si stateam si ma gandeam sa plec departe de tot chinul asta , ma durea sa ii vad impreuna , inca mai tin la el , dar nu credeam ca ea ma va trada vreodata .
Am apelat.o pe mamaM: buna scumpo stii doar ca sunt la munca si nu pot vorbi ce sa intamplat ?
Eu : poti sa-mi trimiti niste bani , vreau sa plec , departe de Romania .
M: draga mea , la ora 2 ai bani pusi in cont , dar une vrei sa pleci ? de ce e abia prima zi de scoala doar nu ai facut proble acolo mama nu?
Eu : nu mama . doar vreau sa plec pentru ca nu imi mai place aici .
Vreau sa plec departe de probleme si o sa trec si pe la tine o saptamanaM: Bine draga mea te-am lasat .
Am convinso pe mama sa imi trimita bani asa ca plec de la scoala chiar daca mai am ore .
Ma duc sa imi cumpar niste haine si sa imi fac o schimbare . M-am dus la ciafor m-am vopsit un saten inchis si suvite bonde si m-am tuns . Schimbarea asta e perfecta .Mi-am facut un tatuaj dupa gat prin zona cefei si am scris
Stay Strong . Am plecat ca sa imi fac bagajele , si m-am pregatit de plecarescuze de greseli dar telefonul meu are o tasatura asa de buna .... incat ma enerveaza