Capitolul 3

942 10 2
                                    

Dupa ce am terminat asa zisa treaba am plecat spre Julia . Era cu el , cu Andrew , statea in bratele lui . Eram nervoasa . Nu ii mai supportam , eram foarte suparata de ce am vazut . Nu stiam ce sa fac , ce decizi puteam lua , singura persoana in care aveam incredere acum nu mai am . Ma dezamagit .

Trrrrrrrrrrr ! ne anunta clopotelul de intrare .

Aveam istoria . Cu cel mao frumos profesor , cel mai bun , il admiram foarte tare .
Intra pe usa domnul RAfa .

Profu : buna ziua dragi elevi

Noi : buna ziua domnule profesor .

Profu : ce faceti cum v-ati petrecut vacanta ?

Noi : Ne-am distrat ca orice adolescent

Profu : foarte bine , ma bucur .

Dintr-o data bate cineva la usa , era fosta mea cea mai buna prietena a mea pana acum 20 de minute . Avea parul ciufulit era toata dezordonata .

Profu : Domnisoara doar stii ca nu imi plac intarziatii . poti intra dar sa nu se mai intample .

Julia : multumesc , nu o sa se mai intample .

Ma uitam indiferent la ea , sper ca a observat , de aia a si facut stanga imprejur si cred ca isi daduse seama de ce a facut . A plecat in banca lui Andrew , stateau si radeau impreuna . Ma enerva la culme pentri ca stiu ca i-a tras-o ala , si acuma nu isi da seama de ve face dar va plange pentru ce facuse .

Proful a inceput sa ne predea , nu ma puteam concentra , ma uitam pe pereti .

Profu : domnisoara Brokse esti aci ?
Nu is la doamna ma-ta.
Eu : desigur !
El: poti spune ultima fraza ?
Eu : hmmm ... aaaaa...laa sfarsitul sec 19 nobilimea ... aaa .
El : am inteles ... nu ai fost atenta .




scuze pentru greseli

Satisfactia cu oricare (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum