My secret (Dutch 1D fanfiction)

196 3 1
                                    

Heey allemaal. Dit is mijn eerste echte boek. De andere faalde gewoon oke ;) Ik ben niet echt ervaren maar oke, hier komt tie. Veel leesplezier!

P.o.v Darcy:

Ik wordt langzaam wakker. Ik stap uit bed en kijk in de spiegel. 'Bah! Te dikke kont, blubberbuik en dikke benen!' Ik walg ontzettend van mezelf. Veel te dik! Maar ja..... Ik kleed me aan en loop naar beneden. Harry,Zayn en Louis zitten al aan de ontbijt tafel. ' He waar zijn Liam en Niall!?' Vraag ik met volle verbazing, normaal zitten ze gewoon aan de ontbijttafel. 'Die zijn naar de bakker' antwoord Harry slaperig. 

P.o.v Niall

*Zucht. 'Liam als dit nog lang duurt ga ik naar huis! We staan hier al een kwartier! We kunnen nog beter naar Nando's.' Bah,ik heb er altijd zo'n hekel aan als ik zo lang moet wachten. *Tringggggg* Omc! Ik kijk achter me. Wat staat daar een hottie! Bruine ogen,bruine haren,en een super strak lijf! "Heey Zussie!' Schreeuwt iemand vanuit de keuken. Nu blijft duidelijk Liams blik hangen op het meisje in de keuken. De zusjes geven elkaar een knuffel. 'Liam wat zijn die meiden knap' fluister ik. Liam zegt niks hij blijft met een open mond staan. 'Zullen we gaan' vraag ik. Nog steeds geeft Liam geen antwoord. Ik sleur hem mee naar buiten.  'En ons eten dan!?' Vraagt Liam. 'Laat maar'Zeg ik droog. Ik hoop dat ze op mijn briefje reageren.....

P.o.v Zayn

'Hehe daar zijn jullie! Waar is het eten?!' 'Nou ehhhhh ja dat hebben we niet echt' Antwoord Niall' 'WAT!' schreeuw ik. "Waar waren jullie dan de hele tijd!' 'Nou de bakker was er niet dus toen war er zo'n heel knap meisje en toen kwam haar zusje en toen hebben we alleen maar lopen staren en ik heb een briefje achter gelaten dat ze snel eens op bezoek moeten komen en...' zegt Niall. "Haha enne Liam en Niall nieuwe vriendinnetjes!' Lacht Harry :D Eerlijk gezegd ben ik nu de enige zonder vriendinnetje... Reken er maar op dat Niall en Liam ze krijgen. "Ja en Darcy is de mijne!'Louis steekt zijn tong naar me uit. Ik ren naar boven. Ik kan er echt niet tegen!

P.o.v Darcy

Godver! Weer veel te veel gegeten! Ik loop naar de WC en steek mijn vinger in mijn keel. Bah,wat is dat een vies gevoel. Maar het moet! Zeg ik tegen mezelf. Ik ga op mijn bed liggen en dan komt Louis binnen. 'Schatje gaat het?' Vraagt Louis bezorgt. "Ik hoorde je net spugen.." Ja ik voel me niet zo lekker'Zeg ik. Dit hoeft hij nu niet te weten, hij zal me uitlachen.... "Oke schat dan ga ik" Zegt Louis.Hij loopt weg en ik barst in tranen uit.

P.o.v Vera

Ik loop naar de toonbank en kijk eens rond. 'Vandaag is het echt niet druk hé!" Schreeuw ik naar mijn zus Britte in de keuken. Dan blijft mijn oog hangen op een briefje: Hey. Ik Niall en Liam zagen jullie. Willen jullie eens bij ons langskomen? Het adres is Pextarstreet 14 XX. 'The hell!' Schreeuw ik, "Britte kom eens kijken!' Britte leest het briefje. "Wat!? Bij een vreemde op bezoek gaan!? Ben je helemaal gek geworden.' Nee antwoord ik. We gaan niet een slecht idee inderdaad. Zeg ik maar tegen mijn Zus. Het blijft geheim maar vanmiddag ga ik toch... Ze hoeft het niet te weten.

Hoop dat jullie het leuk vinden! Ik ga verder bij 2 votes en 1 comment en anders over 2dagen! xx

My secret (Dutch 1D fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu