Sorry Directioners,hele tijd niet meer geschreven :p Anke en Liz, Jullie zitten erin!!
P.o.v Liam
Wat!? Ze zei gewoon ja!
Ik realiseer me nog steeds niet dat ik zomenteen met Vera naar de film ga,wat kan het even toch mooi zijn denk ik. 'TRRRIIINNGG' De bel gaat. Ik schreeuw naar beneden: 'Anke,kan je even opendoen!?' Anke,dat is de zus van Harry. Best wel aardig,maar niks voor mij.. Ze woont tijdelijk bij ons in huis. Liz tevens ook. Dat is de zus van Louis. Maar ik zie haar niet vaak,ze heeft het veel te druk met haar eigen zang carrieré. Maar goed. Het was Vera!!?? Nu al het is toch pas half 6!? Shit..Het is al 6 uur. Ik loop naar beneden en omhels haar. Anke ziet het en grinnikt. Ik negeer haar.
P.o.v Niall.
Wat!? Ze zei gewoon ja!
Ik realiseer me nu pas een beetje dat Britte ja zei.. Zomenteen komt ze. We gaan Bowlen. Haha. Even mn haar doen en dan.. 'TRRRIINNGG' 'LIZZ!!! DOE AUB FF OPEN!!!' Schreeuw ik naar beneden, Ze doet open en schreeuwt terug naar boven: 'HET IS BRITTE!!! BRITTE HORAN STYLES VAN BERKUM!!!!!' Ik lach.
P.o.v Vera
Ik sta in de woonkamer van de boys en Anke komt op me af gelopen. 'Thee,koffie,fris,alcohol. Zeg maar wat je wil!' Uuh Water. Antwoord ik droog. Ik hoor voetstappen,ik sta echt helemaal te shaken. Liam trekt de deur open,hij ziet er echt lekker uit! Hij omhelsd me,ik voel me echt helemaal verliefd. 'Je zus is boven,wil je haar nog even spreken?' Zegt Liz tegen me. Nee,zeg ik. Ik ben hier niet voor haar,ik zie haar morgen wel weer,in de bakkerij. Antwoord ik. Liam pakt mijn hand vast en samen lopen we naar zijn auto. Hij stapt achter het stuur,ik zie dat zijn handen beven. Volgens mij is hij er niet helemaal bij..
We raken in gesprek. Het klopte,hij is nogal verlegen. Maar hij is zo leuk. We lopen de Bioscoop binnen.
Ga Binnenkort Verder,sorry,weinig tijd! XX
Pov Niall
Eindelijk,we zitten in de auto. Ik zie dat Liams auto er niet meer staat,die is zeker al weg. Ik hoop alleen niet dat ze naar dezelfde film gaan. Dat zou echt ALLES verpesten. 'Stap in"Zeg ik vriendelijk tegen Britte. Wat is ze mooi.. Met haar kastanjebruine haren die wapperen in de wind... Ik dwaal weer af en zet gas erop. We rijden en rijden en rijden. Het wachten voor de stoplichten lijkt urenlang te duren. Te lang. 'Naar welke film gaan we eigenlijk?'Vraagt Britte aan mij. 'Uuuh,wat jij wil. Two guns ofzo?' 'Of naar Smoorverliefd..' Antwoord Britte. Ik zeg ja en lach. Ik houd van haar.
JE LEEST
My secret (Dutch 1D fanfiction)
FanficDarcy woont samen met de boys van One Direction in een huis. Ze vindt zichzelf veel te dik en wil daarom gaan lijnen,niemand mag het weten. Iedereen vind iemand in de liefde behalve Zayn. Wat zou er gebeuren? Lees!