ေက်ာင္းႀကီးရဲ႕ main လမ္းမေပၚကို သူ႔ ေဝါကင္းရွဴး ဖိနပ္ေလးနဲ႔ တဖပ္ဖပ္ ေဆာင့္ခ်ရင္း Baek 1...2...3.. count ေနမိတယ္။
ထင္ထားတဲ့ အတိုင္း တစံုတေယာက္က သူ႔ဆီ ဝရုန္းသုန္းကား ဖရိုဖရဲ ျပန္လွည့္ေျပးလာတာကို ျမင္ေနရပါပီ။..Baek : 1....2....3........
လာပိ.... ဟိဟိထိုသူ ျပန္လွည့္ေျပးလာတာ ျမင္ေတာ့ Baek အျပံဳးလက္လက္ေလး တခ်က္ ျပံဳးလိုက္ေလရဲ႕..
ထိုသူ ကေတာ့.......Yeol : ေျပး.... ဟိုေကာင္ေတြ လာပီ။.....
Yeol ကေတာ့ ျဖဴဖတ္ဖတ္ ေကာင္ေလးရဲ႕ ေပ်ာ့ေပ်ာ့ ေျပာင္းေျပာင္း လက္ေခ်ာင္းေလးေတြ ကို ဆုပ္ကိုင္ကာ ေက်ာင္းရဲ႕ လမ္းမႀကီးေပၚ အသည္းအသန္ ေျပးလႊားလ်က္....
Yeol pov : ကၽြန္ေတာ္ေျပးေနရင္း ေတြးမိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဘာလို႔ ခုလို ေဘးနားက ေကာင္ေလးေသးေသးေလး နဲ႔ အတူ ဗရုတ္သုတ္ခ ေျပးလႊားေနရပါလိမ့္..
ျပသနာ ရဲ႕ အဓိက အရင္းအျမစ္ က သူ႔ေၾကာင့္ေပါ့.
အ့ဒီ ပုပုေသးေသး နဲ႔ မႈန္ေနေအာငိ ေခ်ာတဲ့
Byun Baekhyun ဆိုတဲ့ ေကာင္ေခ်ာေလး ကၽြန္ေတာ့္ ရဲ႕ ေအးခ်မ္းေနတဲ့ ကိုယ္ပိုင္ဘဝ အိမ္ေလးထဲ တံခါးမေခါက္ပဲ အတင္းဝင္ လာတာက စခဲ့တာပဲ။ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခုလို ေျပးေနရတဲ့ အေၾကာင္း ေျပာရရင္ေတာ့..................
"Seoul University"
Seoul ၿမိဳ႕ရဲ႕ နာမည္ႀကီး တကၠသိုလ္ တခု ျဖစ္တာနဲ႔ အညီ တက္ေရာက္ၾကေသာ ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားမ်ားကလည္း မ်ားျပားစံုလင္လွသည္။ ဘာသာရပ္ခြဲ မ်ားစြာရွိပီး အမွတ္သတ္မွတ္ခ်က္ ျမင့္မားေသာေၾကာင့္ လူေတာ္မ်ားသာ တက္ေရာက္ႏိုင္ေသာ ေက်ာင္းတခုလည္း ျဖစ္သည္။...
Park Chanyeol ဆိုတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ ကေတာ့ ငယ္စဥ္တည္းက ရူးသြပ္ခဲ့တဲ့ ဂီတ ကိုသာ အဓိက ေမဂ်ာ အျဖစ္ ယူခဲ့တယ္။ အ့ဒီ ေမဂ်ာ ယူခဲ့လို႔ ပဲ ကၽြန္ေတာ့္ ကမၻာေလးထဲ သူ႔ ကမၻာေလး တိုးဝင္လာခဲ့ပီး ခုဆို ကမၻာ ႏွစ္ထပ္ကြမ္း ျဖစ္ခဲ့တယ္ေပါ့ေလ....
ေက်ာင္းတက္ပီး ႏွစ္တဝက္........
Sam : အားလံုးပဲ ကိုယ့္ partner နဲ႔ project တခု လုပ္ရမယ္။ ပီးရင္ ကိုယ့္ project ကို permormance လုပ္ျပရမယ္။ ဒီ အမွတ္က exam ထဲ ပါ ထည့္ေပါင္းမွာမို႔ ေကာင္းေကာင္းႀကိဳးစားၾကမွ ျဖစ္မယ္။..
ဘယ္သူေတြ နဲ႔ တူတူ လုပ္ရမလဲ ဆိုတာ major notice board မွာ ကပ္ထားမယ္. လာၾကည့္ၾက...
အတန္းျဖဳတ္မယ္...