Eu sunt Jennifer , dar toata lumea imi spune Angel . Porecla sa trage de la ochii mei albastrii si la de culoarea foarte deschisa a pielii mele .
Am 17 ani , in curand 18 , traiesc in Los Angeles , California si pot sa spun ca sunt norocoasa ca il cunosc pe Harry . Da, este adevarat ! Eu si Harry suntem prieteni foarte buni. Din pacate , din cauza turneelor pe care l-e sustinut alaturi de trupa, nu am putut sa ne intalnim de prea multe ori.
Stiind ca urmeaza sa aiba un concert in Barcelona , m-am gandit ca ar fi frumos din partea mea sa merg sa-l vizitez . Urmatoarea zi m-am interesat du un bilet de avion dus-intors pana-n Barcelona. Din fericire am gasit unul , dar avea o conditie : era pentru doua persoane, Atunci m-am gandit la cea mai buna prietena a mea , Angie , si ea o directionera adevarata , ca si mine. Bineinteles ca nu avea cum sa refuze , mai ales ca amandoua eram indragostite nebuneste de Harry, deci excursia era deja ca si planificata.
Timpul trecea nespus de repede, nefiindu-ne de ajuns pentru planificarea in cel mai mic detaliu al excursiei. In cele din urma, am ajuns la final cu toate pregatirile, cand ne-am dat seama ca am facut cea mai mare prostie posibila : ne-am gandit doar la noi , iar la baieti mai deloc. Atunci, amandoua am iesit in oras ca sa-i cumparam lui Harry ceva frumos. Woow...foarte greu de ales. Dar pana la urma ne-am decis : i-am cumparat un set cu toate cele trebuincioase unei pisici si un tricou . Un cadou banal , dar de care s-ar putea bucura o mica pisicuta .
Insfarsit a venit si ziua plecarii ! Abea asteptam sa-i cunosc pe restul baietilor si sa-l strang din nou pe Harry in brate dupa atata timp. Tot ceea ce-mi doream de ani , era pe cale sa se implineasca peste cateva ore cat dura zborul. In timp ce "traversam" un colt de lume, Angie a inceput sa-mi spuna :
-Angel, eu nu prea stiu ce sa zic. Am niste emotii...nu prea stiu ce o sa fac atunci, daca acum sunt cum sunt.
-Uite Angie, stai linstita o sa fie totul bine! Harry e un baiat bun si sunt sigura ca abea asteapta sa te cunoasca. Cat despre restul baietilor..ce sa spun, nici eu nu ii cunosc dar Harry va rezolva totul.
-Da, asa sper. Cat timp mai avem pana ajungem?
-Nu sunt sigura, dar aproximand, cam o ora!
Aproximarea mea era mai exacta decat ma asteptam. Mai era exact o ora pana sa-l revad !
Dupa un timp , o voce s-a auzit in avion. Aceasta spunea cu asprime sa ne punem centurile deoarece vom ateriza. Aunci Angie a inceput sa se agite :
-Ooooo, mama mare! Mai e putin pana sa aterizam, pana sa respiram acelasi aer cu idolii nostrii !
-O sa fie bine ! i-am spus eu cu o nesiguranta in glas pe care speram sa nu o fi sesizat.
Am sa pun next-ul la 5 pareri .