-Wow ! Los Angeles! Suna bine, fetelor. a spus Louis cu interes.
-Si in Los Angeles sun fete asa frumoase ca tine , Angie ? a spus Niall cu o privire foarte profunda.
-Aaa am sa-l iau ca pe un compliment , Niall. Multumesc , dar cred ca sunt singura din 'Angeles asa. a raspuns Angie complet emotionata
-Ooo imi place mult de tine . Foarte modesta !
-Daa! spuse Angie odata un zambet.
-Gata Niall. Nu vezi ca fata incepe sa se emotioneze? Au ajuns aici de putin timp , si tu...?
-Harry, e in regula :) a spus Angie
Dupa acea conversatie mai putin comoda pentru Angie , Harry ne-a condus la dormitor. Eu si Angie aveam sa dormim in acelasi pat.
Camera era perfecta : avea un pat mare, pufos, ticsit de perne moi , un geam cu vedere la oras , o canapea mare, un covor pufos si alb , si doua dulapuri imense.
Baia avea o cada mare , plina pe margini cu diverse sapunuri si saruri de baie , prosoape multe. Pe oglinda de la dulapiorul de deasupra chiuvetei era o foaie lipita cu putina indemanare cu mult lipici. Pe ea scria : "Pentru ca tu mi-ai facut o surpriza , m-am ganditt sa-ti fac si eu una. Deschide dulapiorul. Sper sa-ti placa. Doar de la Harry. " Dupa ce am citit biletelul, am deschis dulapiorul. Am gasit cel mai frumos cadou.Mi-o doream de mult timp. Era o trusa de machiaj de la Dior. Era cel mai frumos cadou primit vreodata !
Aveam si balcon. Atunci cand ieseai, puteai vedea doua fotolii moi , o masuta de cafea si o priveliste foarte frumoasa , de asemenea , catre oras.
Dupa ce am inspectat putin camera , amandoua am facut o baie cu spuma multa si ne-am bagat in pat. Pe cand sa ne ia somnul pe amandoua, am auzit niste scartaituri de parchet. Am tresarit amandoua. Ne-am ridicat din pat. Pe cad am vrut sa iau o perna pentru a ma apara, doua maini mari m-au cuprins de la spate. Atunci Angie s-a grabit sa ajunga la mine , cand , si ea a fost cuprinsa de cineva de la spate. Pentru un moment am ramas intr-un loc dupa aceea ne-am dat seama cine era. Erau Harry si Niall care nu aveau somn :
-Hei Angel, putem sa stam putin cu voi ? Nu putem adormi nici cum.
-Daa sigur! am raspuns amandoua in cor
Pana am adormit am ascultat muzica si am cantat. Am inceput sa dansam si sa spunem bancuri. Nu stiu sigur cum, dar am inceput sa ne jucam adevar si provocare. Venise randul lui Niall sa ma intrebe. Dintre toate optiunile posibile , eu am ales cirese.Niall mi-a facut numaratoarea, iar eu trebuia sa-l sarut pe Harry pe buze. La inceput nu am vrut sa accept , iar dupa aceea m-am gandit mai bine : totusi eu il plac pe Harry , ce rost ar avea sa refuz. Era singura mea sansa. Dar imi era frica sa nu refuze el. Ar fi fost foarte jenant.
Cand trebuia sa ma apropii de el, am fost mai timida. Asa imi puteam da seama daca si el vroia sa faca asta. Spre fericirea mea, Harry s-a apropiat de mine si s-a intamplat. Buzele lui moi s-au lipit de ale mele si atunci mi-am dat seama ca se petrece ceva intre noi. Din pacate, a durat mult prea putin.
Incepea sa ni se faca somn. Nu mai aveam chef de absolut nimic. Atunci ne-am hotarat sa ne culcam. In timp ce noi doua ne bagam in pat, Harry si Niall s-au indreptat spre usa. Dar pe cand a ne invelim ca lumea , Harry si Niall s-au aruncat in pat, langa noi. Pana sa adormim cu totul, eu si Harry am mai povestit una alta, dar in soapta, pentru a nu ii trezi pe Angie si Niall :
-Angel, ti-a placut sarutul ? -a intrebat Harry, foarte serios.
-Aaa ce sa zic, da! Dar tie ? i-am replicat eu.
-Da, mi-a placut mult. Acesta este primul nostra sarut.
-Ce vrei sa spui prin asta? l-am intrebat eu putin nelamurita.
-Angel, vei afla tu pe parcurs.
Dupa ce si-a terminat propozitia, Harry mi-a cuprins mijlocul cu mainile si am adormit asa , imbratisati.
Dimineata, cand m-am trezit, am observat ceva destul ce ciudat. Doar eu si Harry mai eram in pat.
Atunci , l-am imbrancit pe Harry de cateva ori pana s-a trezit. Cand ochii lui au facut un mic contact cu soarele, acesta a inceput sa se strambe si sa indruge ceva. Cand am vazut ca sa dezmeticeste, l-am inrebat :
-Harry, unde sunt Angie si Niall?
- Nu ai auzit ? Azi-noapte au plecat de la noi din camera. Au spus ca vor sa fie singuri. mi-a raspuns Harry.
-Ooo ce dragut. Probabil o sa avem un nou cuplu.
-Defapt, s-ar putea sa fie doua. a murmurat el, incet, cu scopul de-a nu-l auzi nimeni.
Da, eu il auzisem. Cine stie ce intentii avea baiatul asta cu mine.