Dupa ce am coborat din avion , si dupa ca am plecat de la aeroport, am cautat un loc in care sa dormim o noapte. Dupa cautari indelungate, nu am gasit nimic. Eram la mica distanta de locul in care erau cazati One Direction. Ne-am gandit sa mergem la ei la hotel. O idee partial buna. Partial buna deoarece vroiam sa ii fac o surpriza lui Harry, intalnindu-ma cu el deabea maine , la concert. Dar din pacate nu aveam de ales si a trebuit sa stric surpriza.
Cu cateva strazi inainte de a ajunge la hotelul baietilor, am avut parte de ceva foarte neasteptat. La un moment dat un tip cu nise picioare supe sexy si cu sute de tatuaje si cu o caciula pe cap s-a bagat in fata noastra. Fiind intors cu spatele, eu i-am spus lui Angie:
-Angiee , uita-te la asta ! Ce picioare are ! Si ce corp, oare ce par are ?
-Angel? Mie mi se pare foarte cunoscut. Nu o fi baiatul acela dulce cu parul cret-cret si cu cei mai frumosi ochi din lume pe care tu il cunosti ? mi-a spus ea amuzandu-se copios pe seama mea.
-Nu cred ! Hai sa strigam dupa el !
Dupa care amandoua in cor : ~Harry , Harry ~
-Ahh nu cred ! Alte fane ! Haideti sa facem poze duapa aceea eu voi pleca ! ne-a spus el cu blandete.
-Harry, nu ma mai recunosti ? Sunt eu , Angel .
-Angel ? Chiar tu ? Ieri ma gandeam la tine ! Ooooh ce ma bucur sa te vad !
-Si eu ma bucur mult ! i-am raspuns eu , cu lacrimi in ochi.
Dupa acest scurt dialog, a urmat o lunga imbratisare care ,pentru mine, a compensat toate conversatiile pe care le-am fi putut avea in toti acestii ani.
Cand am terminat imbratisarea, i-am prezentat-o pe Angie lui Harry.
Harry ne-a condus a hotel unde il asteptau baietii. Aveau in plan sa se joace cateva jocuri Wii.
Cand am ajuns in fata usii camerei baietilor, Harry m-a luat de mana si mi-a zis :
-Cand vei intra, bainetii sa vor uita ciudat la tine ,crezand ca esti vreo fana obsedata. Sa nu te intimidezi. O sa le explic eu toata situatia. Iar despre Angie , povestesti tu. De acord?
Am dat din cap aprobator. Nu-mi mai gaseam cuvintele. Eram foarte emotionata.
Harry a impins usa si a intrat. Dupa aceea a inceput :
-Baieti am sa va prezint pe cineva. Ea este Angel si este o prietena foarte buna de a mea. Iar fata de langa eu este Angie, prietena ei cea mai buna.
-Heei baieti! Nu bucuram sa va cunoastem! am spus noi doua in cor.
-Hei fetelor ! Dormiti aici astazi seara ? ne-a intrebat Liam.
-Dap. a raspuns Angie
-Sii de unde sunteti voi mai exact ? s-a interesat Louis
-Noi suntem din Los Angeles. am raspuns eu pe un ton prietenos.